A középiskolások 57%-a középszinten beszél angolul, míg németül több mint felük tanul, amellett hogy sokan próbálkoznak a franciával - derül ki a Felvételi Információs Szolgálat középiskolai kutatásából.
A pár hónapos külföldi tanulás a középiskolások 57%-át vonzza, míg a rövidtávú munka háromnegyedüket foglalkoztatja - írja a Napi.
A célországok toplistáját az Egyesült Királyság vezeti, itt tanulna a diákok 43%-a. Németország 14%-kal a második, míg Ausztria 8%-kal a harmadik.
Az Európai Unión belüli továbbtanulási lehetőségekről a középiskolások 25%-a nem rendelkezik információkkal, 64%-uk hallott már a lehetőségekről, 11%-hoz pedig eljutott a teljes körű tájékoztatás.
Nincs bevásárlás, megbízható alapanyagok utáni futkosás és hosszas konyhai előkészület. Nincs morfondírozás, hogy mit együnk ma, az étkezések tervezettek, könnyen elkészíthetőek.
Alig egy hónapja indult útjára a Designer Szörp by Gyulai Évi közösségi finanszírozási kampánya a Brancson.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
-
Évek óta nem volt erre példa a lakáspiacon: komoly előnyhöz jutottak a lakásvásárlók
Hosszú évek tartó trend fordult meg a hazai lakáspiacon: a hirdetési idők meghosszabbodtak, és a keresleti piacról a kínálati piac felé mozdult el az ágazat.
-
Klasszikus Porsche – a jövő legélvezetesebb befektetése (x)
A márka gazdag történelmében szinte csak olyan modellt találunk, amely érdemes arra, hogy megőrizzék az utókornak.
GYŐR - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
VESZPRÉM - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


