Járai Zsigmond nem tudta megmondani, hogy mikor vesznek részt a szavazásban az új Monetáris Tanács tagok. Járai elmondta, hogy február közepén (február 16.) a miniszterelnök írásban kérte, hogy nyilvánítson véleményt az új tagokról. Járai ma reggel küldte el válaszát, amiben azt írta, hogy nem tud véleményt nyilvánítani, mert szerinte a véleménynyilvánítás joga kiüresedett, a véleménykérés nem jogszerű (a miniszterelnök Járai véleményét ugyanis már a jelölés után kérte ki). Járai emiatt értelmetlennek tartotta, hogy ilyenkor véleményt nyilvánítson.
Járai véleményéből az rajzolódik ki, hogy az MNB azt tartaná helyesnek, ha az új Monetáris Tanács tagok kiválasztásának folyamata újból indulna. Ennek első lépése lenne a véleménykikérés, majd jöhetnének a bizottsági meghallgatások, majd a köztársasági elnök jóváhagyása.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








