25%-os emelkedést mutat a Motorola árfolyama az Instineten. A hatalmas erősödés mögött a társaság tegnap este publikált első negyedéves gyorsjelentése áll, amely kiugró árbevétel és profit növekedésről számol be. A sok probléma és nehézség után a cég talpra áll, ráadásul kiválóan teljesít a korábban gondokkal küszködő mobilkészülék gyártás.
A társaság az első negyedévben a tavalyi év hasonló időszakához képest 42%-kal növelte árbevételét, ráadásul minden divízió útja felfelé mutatott.
A teljes árbevétel 8.6 milliárd dollár lett, a cég a 2. negyedévben is erős értékre (8.2-8.6) számít. A Motorola nettó eredménye 609 millió dollárra nőtt a bázisidőszak 169 millió dollárjáról.
A mobil készülék gyártó divízió 67%-kal 4.1 milliárd dollárra növelte árbevételét, üzemi eredménye több mint háromszorosára nőtt. A divízióban igen pozitív folyamatok voltak megfigyelhetőek. A készülékek átlagos ára jelentős mértékben emelkedett (a csökkenés korábban egy igen negatív trend volt a cégnél), miközben eladásai 1 év alatt 51%-kal nőttek. A Motorola szerint piaci részesedése nőtt.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








