Elképesztő eredmény - 25%-ot ugrott az árfolyam

Pénzcentrum
2004. április 21. 08:55

25%-os emelkedést mutat a Motorola árfolyama az Instineten. A hatalmas erősödés mögött a társaság tegnap este publikált első negyedéves gyorsjelentése áll, amely kiugró árbevétel és profit növekedésről számol be. A sok probléma és nehézség után a cég talpra áll, ráadásul kiválóan teljesít a korábban gondokkal küszködő mobilkészülék gyártás.

A társaság az első negyedévben a tavalyi év hasonló időszakához képest 42%-kal növelte árbevételét, ráadásul minden divízió útja felfelé mutatott.

A teljes árbevétel 8.6 milliárd dollár lett, a cég a 2. negyedévben is erős értékre (8.2-8.6) számít. A Motorola nettó eredménye 609 millió dollárra nőtt a bázisidőszak 169 millió dollárjáról.

A mobil készülék gyártó divízió 67%-kal 4.1 milliárd dollárra növelte árbevételét, üzemi eredménye több mint háromszorosára nőtt. A divízióban igen pozitív folyamatok voltak megfigyelhetőek. A készülékek átlagos ára jelentős mértékben emelkedett (a csökkenés korábban egy igen negatív trend volt a cégnél), miközben eladásai 1 év alatt 51%-kal nőttek. A Motorola szerint piaci részesedése nőtt.

HR BLOGGER
hrbonbon  |  2021.06.22 14:01
Article written by Olivier Legrand, Managing Partner AIMS International Belgium & Global Practice Le...
perfekt  |  2021.06.22 08:10
Valószínűleg már senkit nem lep meg, hogy a nyári meleggel együtt érkezik az adótörvény csomag, amel...
hrdoktor  |  2021.06.21 05:58
A szemek alatti karikák a legtöbb embernél nem csak a genetikával, hanem az életmóddal is összefügge...
legacykft  |  2021.06.18 18:55
Az elmúlt évek munkaerőpiaci helyzetéből kifolyólag jellemzően olyan kérdések foglalkoztatták a cége...
ajovomunkahelye  |  2021.06.17 09:16
Hogyan alakult a munkavállalói elkötelezettség a járvány kitörésétől kezdve? Az első hullámban még m...
Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2021. június 24. csütörtök
Iván
25. hét
KONFERENCIA
Tovább
Sustainable World 2021
Fenntartható befektetések, piaci lehetőségek: varázsszó az ESG
EZT OLVASTAD MÁR?