Tucatjával keresik a magyar dolgozókat az osztrákok: 2000 euró havi nettót adnak, gyakorlat sem kell
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Összességében vegyes makrogazdasági adatok láttak napivlágot a múlt héten: a folyó fizetési mérleg hiánya februárban a várakozásoknál nagyobb lett, és az év első két hónapjában nem látszanak a trendforduló jelei: a hiány gyakorlatilag stagnált a tavalyi első két hónaphoz viszonyítva. Miközben ugyan az áruforgalmi mérleg javul, hasonló mértékben romlik a szolgáltatásegyenleg. Az infláció azonban
márciusban a vártnál kisebb, 6,7%-os lett. Az év első negyedévében az átlagos infláció 6,8% volt. Miközben érdemi elmozdulás nem várható a következő 3-6 hónapban, az utolsó negyedévben jelentősen csökkenhet az infláció mértéke, és végére 5% közelébe kerülhet. A reálbérek január-februárban minimális mértékben emelkedtek (0,4%). Továbbra is magas infláció és visszafogott béremelések mellett a belső fogyasztói kereslet mérsékelt lehet, ez pedig mind az inflációs, mind pedig a külkereskedelmi folyamatok szempontjából kedvező.
A teljes anyag letölthető az alábbi linkre kattintva:
Raiffeisen hazai kitekintés (8.)
Ausztriában és hazánkban is készülnek már a nyári szezonra, a hotelek mindenhol keresik a kisegítő konyhai munkatársakat.
Valóban többet kereshetnek a 25 év alattiak, mint az idősebb munkavállalók? Szakértő oszlatja el az szja-kedvezmény körüli kételyeket.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.