Piaci várakozások szerint ma kamatot csökkenthet a Monetáris Tanács. A döntés 14 órakor kerül napvilágra. A piac várakozások alapját a tartósan erősödő forint képezi. Mint ismeretes a forint a múlt héten 250 forint alá került.
Bár az MNB már - szerencsére - óvakodik attól, hogy árfolyamcélokat fogalmazzon meg, de szeretnénk emlékeztetni arra, hogy a nagy vihart kavart sáveltolás után a kommunikáció középpontjába a 250-260 forintos euróárfolyam került.
250 forint alatti árfolyam esetében az ipari lobby határozottan nyugtalan lehet, ez az árfolyamszint nem kedvez az exportőröknek, s bizonyos szakemberek figyelmeztetnek arra, hogy reálisan nem 250 forintos költséggel termel ki egy eurót a magyar gazdaság. Ugyanakkor Járai mostanában egyre inkább nem az árfolyamhoz, hanem a bizalom visszaállásához köti a kamatcsökkentés lehetőségét.
Mint ismeretes a hosszú ideje tartó kamatcsökkentéstől való tartózkodás után a Monetáris Tanács 2 hete csökkentett az irányadó kamatszinten 25 bázispontot. A vélemények megoszlanak arról, hogy ma a Monetáris Tanács mennyire visszafogottan áll hozzá a kamatcsökkentés kérdéséhez.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








