A vezetés a bank rugalmasságát emelte ki, mint jövőbeli lehetséges versenyelőnyforrást. Az elmondottak szerint az ötlettől a megvalósításig mindössze néhány hétbe telik az új csomagok kialakítása, melynek köszönhetően mára "eltűntek a lyukak a Budapest Bank termékskálájából." Horváth Gergely szerint egyedülállónak tekinthető a kis- és középvállalati fókusz, mivel a többi magyarországi bank elsősorban a nagyobb, esetleg közepes méretű társaságokra koncentrál. A bank egyik sikertermékeként az EURÓPA hitelt nevezhetjük meg. A leszerződött állomány mára 3mrd Ft fölötti. Az ügyfelek elsősorban a kereskedelem, szolgáltatás és feldolgozóipar tarületéről érkeznek. Az AGRÁR-EURÓPA hitel a mezőgazdasági vállalkozásokat megcélozva 8.8 mrd-os befogadott hitelkérelemmel rendelkezik. A bank adatai szerint az MFB által eddig elfogadott ügyletek 50%-át a Budapest Bank finanszírozza. A Budapest Bank tehát igyekszik felvilágosítást és segítsget nyújtani a gazdálkodó egységeknek, hogy minél több Európai Uniós támogatáshoz juthassanak hozzá. Ez a lépés összhangban van a kkv-k felkarolását tartalmazó stratégiával, és Horváth Gergely szerint az ügyletek segítségével az ügyfelek olyan európai sikert nyerhetnek, mely messze meghaladja a bank nyereségét. A tájékoztatásokat ügyféltalálkozók keretében bonyolítják le, melyeken ezidáig majdnem 200 ügyfél vett részt.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.


