Nemcsak a belvárosban szaladtak el az árak: a Városliget mellett is turistákra szabott összegekkel találkozni a karácsonyi vásárban.
Február 26-tól március 4-ig tesztüzemben működnek majd a sorompók, március 5-től pedig fizetőssé válik a parkolás az EuroCenterben - közölte a hvg.hu.
A 3. órát meghaladó parkolást ezen túl magas parkolási díj ellenében vehetjük csak igénybe a bevásárlóközpontban. A 4. órától óránként 700 forintot kell majd fizetnünk a parkolásért. Az EuroCenter azt reméli, hogy ez a változtatás elrettenti az autósokat attól, hogy P+R parkolásra használják a bevásárlóközpont parkolóját.
Nem csak az EuroCenter döntött úgy, hogy bevezeti a parkolási díjat bizonyos időn felül, azonban kiemelkedően magas árat határoztak meg más bevásárlóközpontokhoz képest.
Míg az Arena Mallban a 4. megkezdett óra után, az Árkádban a 3. órától kezdődően 200 forint/óra a parkolás, addig a Mammutban nincs ingyenes periódus, 350 forint az óradíj. A Westendben fizetünk a legtöbbet: délelőtt 10 órától minden 380 forintot számolnak fel óránként.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








