Az ünnepek előtti utolsó néhány napban a tavalyinál erősebb volt az érdeklődés az áruhitelek iránt, ám összességében a decemberi áruhitel-forgalom 10 százalékkal alatta maradt a 2007. évinek - summázta a piacvezető Magyar Cetelem tapasztalatait a Napi Gazdaságnak Lendvai János elnök-vezérigazgató.
A szakember szerint az idei trend is annak bizonyítéka, hogy egyre jobban összeszűkül a karácsonyi áruhitelszezon. A korábban meglévő partnereknél a 2007-esnek megfelelő forgalmat mérte a Credigen Bank, ám ahogy azt Fekete Csaba vezérigazgató elmondta, a társaság új partnereinek köszönhetően csaknem megduplázta az év végi áruhitel-kihelyezését.
A Credigennél a karácsony előtti utolsó napokban nem volt nagy felfutás, ezt a vezérigazgató azzal magyarázta, hogy a finanszírozó társaság a kedvezményes, nullás teljes hiteldíj mutatós akcióit a hónap első két hetére időzítette kereskedelmi partnereivel. Ezekben a kampányokban ugyanakkor a korábbi átlagos napi hiteligénylési forgalomnak nemegyszer 7-10-szeres növekedését tapasztalták. A korábbi évekhez képest komoly változást jelent, hogy ezek az akciók valóban akciók voltak, amelyek néhány napra, maximum két hétre voltak érvényesek - hívta fel a figyelmet Fekete.
Lendvai szerint a Cetelem az idén nem hirdetett meg nullás akciókat, szerinte a jelenlegi helyzetben nem volna célszerű az ilyen kölcsönök kockázatát felvállalni. A Cetelem talán rá sincs szorulva arra, hogy ilyen akciókkal kockáztasson: az elnök-vezérigazgató szerint a bank az év első 8-9 hónapjában olyan jó eredményeket ért el, hogy az év végi visszaesés ellenére is 10 százalék körüli mértékben képes meghaladni a 2007. évi kihelyezéseit.
A húzótermék már régóta inkább a hitelkártya és a személyi kölcsön, semmint az egyre inkább "kopogtatóterméknek" számító áruhitel. Akár a "nullás" hitelből is "kitermelhető" olyan ügyfél, akinek a későbbiekben eladhatóak lesznek további, a társaság számára már profitot hozó termékek; a megszerzésnek ez az ára sokkal kisebb, mint ha hirdetések útján keresnénk új ügyfelet - védi az akciós ajánlatokat Fekete Csaba.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Dohányosokat kérdeztek, érdekes dologok derültek ki
- Golovin Vlagyimir: több fontos területen is nagyot fejlődött a női kéziválogatott
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom