28%-os működési eredménynövekedésről és 176%-os adózás utáni eredmény növekedésről számolt be a K&H csoport mai sajtótájékoztatóján. Ezzel előbbi 60.8 milliárd forintot tett ki, míg utóbbi 36.5 milliárd forint volt 2007-ben. Az adózás utáni eredmény nagy mértékű növekedéséhez azonban 6.7 milliárd forinttal járult hozzá a Giro Bankkártya Rt. részesedésének értékesítése.
A nehéz gazdasági körülmények, valamint a szektorban meglévő, igen élénk verseny ellenére összességében pozitívan értékeli a 2007-es eredményeit a K&H csoport vezetése. A bank működési eredménye 28%-kal, míg az adózás utáni eredménye -a Giro Bankkártya Rt. értékesítésének köszönhető egyszeri, 6.7 milliárd forintos tétellel együtt- 176%-kal növekedett.
A csoport minden szereplője növekedést tudott elérni. Jól szerepelt a banki üzletág, ahol a lakossági hitelállomány 19%-kal bővült, míg a betétállomány 6.6%-kal növekedett. A lakossági betétek és befektetési alapok együttes állománya elérte az 1062 milliárd forintot, ami 13%-os növekedést jelent a tavalyi évhez képest. Bővült a kkv-knak nyújtott hitelek mértéke is, a kihelyezett hitelek mértéke 13.5%-os növekedéssel elérte a 90 milliárd forintot. A banki üzletág terjeszkedése a tervek szerint halad, a 2006-ban meghirdetett 3 éves fiókbővítési program keretében épült új fiókok száma 35 volt 2007-ben. A vállalati üzletág 11%-kal emelte díj és jutalékbevételeit 2006-hoz képest. Ehhez hozzájárult, hogy a KH olyan sikeres projektek finanszírozásában vett rész, mint például a Budapest Airport.
A biztosító üzletág szép eredményeiben főszerepet játszott a K&H csoporton belüli összhang, valamint a bankbiztosítási koncepció, melynek keretében a bankfiókhálózat is közreműködött egyes biztosítási termékek értékestésében. Az élet üzletág 38.3%-kal növelte díjbevételei, a nem élet szegmens bevételei pedig 5.3%-kal bővültek a tavalyi évben. A biztosítási szektorban némi negatívum, hogy kötelező gépjármű felelősség biztosítás esetében lassult a növekedés.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza