Egyre korábban kezdődik a karácsonyi bevásárlás, mely akár már október közepén is beindulhat az OTP Bank szakemberei szerint, akik az igazán intenzív vásárlási periódus kezdetét november elejére teszik - írja a Napi.
A CIB Bank álláspontja szerint a többség igyekszik majd a korábban megszokott színvonalon ünnepelni, így ha más lehetőség nincs, fogyasztási hitelből finanszírozzák majd az ünnepi költekezést.
Az áruhitelpiac meghatározó szereplője, a Cetelem Bank ezzel nem ért egyet, szerintük a megszorítások miatt tavaly a megszokottnál jóval később kezdődött a karácsonyi bevásárlás, így nem meglepő, hogy idén októberben magasabb a forgalom a 2006-os szintnél.
A szezonalitást jól jellemzi, hogy a Budapest Bank esetében az év utolsó 2 hónapjában az egész éves volumen több mint egyharmadát realizálják áruhitelből. Az OTP Bank az éves kihelyezés mintegy 40%-át bonyolítja le az utolsó 3 hónapban.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.







