Érdekes felmérési eredményeket tett közzé a brit MoneyExpert, melynek tanulsága alapján a szigetország banki ügyfeleinek túlnyomó többségének fogalma sincs arról, mekkora díjat kell fizetnie, ha mínuszba viszi folyószámláját, illetve ha túllépi a hitelkeretét.
Az adatok szerint a britek 66%-a nincs tisztában azzal, mennyibe is kerül, ha túlterheli folyószámláját. Érdekes eredmény, hogy még azok az ügyfelek is a sötétben tapogatóznak, akik a közelmúltban sikeresen követeltek vissza jogtalanul felszámított díjtételeket.
A folyószámlához kapcsolódó hitelkeretüket felhasználók, és a szabott kereten nem túlnyújtózkodók 35%-a szerint mindössze 5% kamatot fizetnek a negatív egyenlegre, további 32% szerint pedig 5 és 10% között van ez a ráta. A valóságban az átlagosan felszámított kamatláb 12,35% Nagy-Britanniában. (Megjegyezzük, hogy a sokak által valószínűsített 5%-os kamat még a legkedvezőbb brit személyi kölcsön kamatánál is alacsonyabb, mely jól mutatja a tájékozatlanság szintjét.)
A hitelkeret-túllépésről is téves információkkal rendelkezik a britek többsége, míg ugyanis az erre kivetett átlagos kamat 25,62%, addig a szigetországi ügyfelek 11%-a szerint 10%-nál is kevesebbet kell fizetni ezért a kisebb balesetért. 41% nyíltan beismeri, hogy fogalma sincs, mekkora díjat számít fel bankja ilyen esetben.
Óriási botrány robbant: úgy vertek át rengeteg Visa és MasterCard kártyatulajt, hogy észre se vették
A kártérítésre azok az ügyfelek jogosultak, akik független, nem banki üzemeltetésű ATM-eknél fizettek díjat készpénzfelvételkor.
-
Húsz évre bebiztosították magukat: így juthat fix áron zöldáramhoz ez az ipari óriásvállalat
Tóth Zoltánt, az E.ON EIS (Energy Infrastructure Solutions) megoldásértékesítési osztályvezetőjét kérdeztük.
-
Gesztenye-feldolgozó, pizzéria, repülőgyár, fémipari vállalat - négy cég, négy iparág és azonos kihívások (x)
Az E.ON sikeres hazai kkv-kal közös együttműködésben mutatja be, hogyan tud segíteni egy energiaszolgáltató a cégek versenyképességében.








