A 2008. első negyedévi 40 726 darabbal szemben mindössze 27 229 új autó talált gazdára az idei első három hónapban. Az élen 3 998 darabbal a Suzuki áll, őket követi 3 420 új autóval az Opel és 2 804 eladással a Ford.
Személygépkocsi és terepjáró:
A Magyar Gépjárműimportőrök Egyesülete közzétette a legfrissebb újautó eladási statisztikáit. Az idei első negyedévben 33,1 %-kal kevesebb új autó talált gazdára, mint az előző év hasonló időszakában. A 42,6 %-os visszaesés ellenére megőrizte piacvezető helyét a Suzuki, de a fokozódó piaci részesedésének köszönhetően szorosan követi őket a német Opel.
Minden tizedik új autót a Ford adta el, miközben kétezer feletti eladásokat produkált még a Volkswagen és a Toyota is. A top 10-ben egyedülálló teljesítményt nyújtott a Renault, a franciák a válság közepette is növelni tudták az eladásokat.
57,8 %-os zuhanás után 1 277 új autót adott el a Skoda, valamivel több mint ezer Peugeot és Honda talált gazdára. A franciák 40 %-os visszaesést voltak kénytelenek elszenevedni, míg a japán gyártó eladásai mindössze 85 darabbal csökkentek.
A tizes listát a Fiat zárja 893 darab új autó értékesítésével.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Haszonjárművek:
A haszonjárművek esetében valamivel magasabb, 34,9 %-os volt az eladási volumen visszaesése. A válság ellenére a Ford és a Nissan növelni tudta az eladásait, előbbi márkából 1 035, utóbbiból kerek 500 darab gurult ki a szalonokból. A piaci részesedés tekintetében a Ford közel 11 pontos növekedést ért el, több mint minden negyedik eladott új haszonjármű ehhez a márkához tartozik.
A második Nissan és a harmadik helyezett Fiat még 10 % feletti piaci részesedést produkált, de az utóbbi márka közel 40 %-os volumencsökkenés mellett érte el a 10,2 %-os tortaszeletet. A Volkswagen, a Peugeot, a Toyota és a Renault 50-60 % közötti visszaesést szenvedett el az előző évhez képest.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Karsai Dániel: ha engedélyezett lenne az eutanázia, most akkor sem élnék vele
- Újra bejárja Magyarországot a Google
- Fontos üzentet küldött a lakosságnak az Államkincstár
- Orbán Viktor: eljött az idő, hogy Budapest után Brüsszelben is megmentsük a szabadságot
- Momentum-programbemutató: üzenet Magyar Péternek és a DK-nak
- Különleges orosz trófeát ejtett Ukrajna – képek, videó