A Pénzcentrum 2025. december 16.-i hírösszefoglalója, deviza árfolyamai, heti akciók és várható időjárás egy helyen!
2219 újabb magyar állampolgárnál mutatták ki az új koronavírus-fertőzést (COVID-19), ezzel 256 367 főre nőtt a hazánkban beazonosított fertőzöttek száma. Elhunyt 136 többségében idős, krónikus beteg, így az elhunytak száma 6120 főre emelkedett. A gyógyultak száma is folyamatosan nő, jelenleg 75 281 fő, az aktív fertőzöttek száma 174 966. 8045 koronavírusos beteget ápolnak kórházban, közülük 656-an vannak lélegeztetőgépen.
Hétfőn 3870, kedden 2219 új diagnosztizált betegről tettek jelentést, az elhunytak száma ma 136, tegnap 116 fő volt. A holnapi adatok így már meghaladhatják a 6000 áldozatot. A gyógyultak száma 998 fővel nőtt, az aktív fertőzötteké 1085-tel. Tegnap még 7932 koronavírusos beteget ápoltak kórházban, ma már 8045-re nőtt a számuk.
A mai megyei adatok:

A tegnapi megyei adatok:

-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








