A Pénzcentrum összeállítást készített annak kapcsán, hogy miért van Magyarországon jóval kevesebb életbiztosítás, mint például Nyugat-Európában, vagy Észak-Amerikában.
A családnak komoly szerepe van az egészség megőrzésében, épp ezért a családközpontú intézkedéseknek a politikai döntéshozók számára is fontosnak, hasznosnak kell lenniük.
Az egészségkilátások a családi életben sokkal jobbak, tovább élnek azok, akik családban élnek - mondta el az OTP - Portfolio.hu Öngondoskodás az Egészség Jegyében Konferencián Csernyikné Póth Ágnes pszichológus, főiskolai tanár. A szakember hozzátette: az egyedülállóknak sokkal nagyobb kockázatuk van olyan betegségekre, mint a szívinfarktus, ráadásul a családban jobbak a rehabilitációs esélyek, egyfajta immunerősítőként is működik.
Épp ezért a családközpontú intézkedéseknek a politikai döntéshozók számára is fontosnak, hasznosnak kell lenniük. A pszichológus szerint fontos demokratikus alapelv a jövő fenntarthatósága is. A másik oldalról ugyanakkor minden családi zavar a jövő nemzedékének zavaraihoz vezethet.
A család jelenti a megoldást a válságra
Napjainkban a szegénység egyik legfőbb forrása az információhoz való hozzáférés, az információ-felhasználás tudásának, készségeinek a hiányából fakad - mondta el előadásában Major Gábor, a Hitel-S Program vezetője, a Magyar Máltai Szeretetszolgálat munkatársa. A szakember kiemelte: az elmúlt évek gazdasági válsága sok családot értékválságba sorolta, az addigi értékek a krízis alapjává lettek. Csökkent a másod-és harmadállások lehetősége, a családi vagyonok értéke, a jó (banki) ügyfelek rossz ügyféllé váltak, és jelentősen sérültek a családon belüli szerepek.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Major Gábor ugyanakkor úgy látja, hogy a válságra adott válasz kulcsa a család, ami értéket és jövőt hordoz, közösséget ad, fel tudja dolgozni a válság tapasztalatait, mintát és keretet ad az "élhető élethez".
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








