A QBE Atlasz Biztosító 6,8 százalékos növekedéssel 6,432 milliárd forintos árbevételt ért el tavaly. Az erős piaci verseny ellenére, az utasbiztosítási üzletágban megtartott piacvezető szerepe mellett a társaság 13 százalékkal növelte lakásbiztosítási díjbevételét.
Magyarországon a teljes biztosítási szektor 2007-ben viszonylag jól teljesített, az összes díjbevétel 12 százalékos növekedéssel 930 milliárd forintra emelkedett. Ezen belül az életbiztosítások díjbevétele 21 százalékkal 420 milliárdról 508 milliárdra nőtt, míg a nem életbiztosítások szerényebb, 2,9 százalékos emelkedéssel, 421 milliárdos díjbevételt értek el. Ez utóbbin belül a QBE Atlasz az átlagnál magasabb, 6,8 százalékos bővülést produkált - nyilatkozta a társaság vezérigazgatója.
Dénes Attila kiemelte, az utasbiztosítási szektorban az erős piaci verseny ellenére a QBE Atlasz megtartotta piacvezető szerepét, a lakásbiztosításban pedig kiemelkedő növekedést produkált. A társaság nagyvállalati vagyon- és felelősségbiztosítási árbevétele 3, a lakás- és társasházi biztosításé 13 százalékkal nőtt. Az ügyfelek és bevételek növekedésével párhuzamosan 2,1 százalékkal, 1,781 milliárd forintra nőtt a biztosító kártartaléka.
A QBE Atlasz az elmúlt üzleti évet összességében 6,432 milliárd forintos árbevétel mellett 388 millió forint mérleg szerinti adózott nyereséggel zárta. A piacot meghaladó, jó eredmények elsősorban az utazási ágazat teljesítményének és az új biztosítási termékek beindításának köszönhetők - a vállalat kiterjesztett garancia- és légijármű-biztosítást vezetett be tavaly.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Fontos döntést kell meghozni a nyugdíjjal kapcsolatban
- Világrekorder viadal kezdődik a Balatonon
- Lehet számolgatni a Superchargereknél
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket