A QBE Atlasz Biztosító 6,8 százalékos növekedéssel 6,432 milliárd forintos árbevételt ért el tavaly. Az erős piaci verseny ellenére, az utasbiztosítási üzletágban megtartott piacvezető szerepe mellett a társaság 13 százalékkal növelte lakásbiztosítási díjbevételét.
Magyarországon a teljes biztosítási szektor 2007-ben viszonylag jól teljesített, az összes díjbevétel 12 százalékos növekedéssel 930 milliárd forintra emelkedett. Ezen belül az életbiztosítások díjbevétele 21 százalékkal 420 milliárdról 508 milliárdra nőtt, míg a nem életbiztosítások szerényebb, 2,9 százalékos emelkedéssel, 421 milliárdos díjbevételt értek el. Ez utóbbin belül a QBE Atlasz az átlagnál magasabb, 6,8 százalékos bővülést produkált - nyilatkozta a társaság vezérigazgatója.
Dénes Attila kiemelte, az utasbiztosítási szektorban az erős piaci verseny ellenére a QBE Atlasz megtartotta piacvezető szerepét, a lakásbiztosításban pedig kiemelkedő növekedést produkált. A társaság nagyvállalati vagyon- és felelősségbiztosítási árbevétele 3, a lakás- és társasházi biztosításé 13 százalékkal nőtt. Az ügyfelek és bevételek növekedésével párhuzamosan 2,1 százalékkal, 1,781 milliárd forintra nőtt a biztosító kártartaléka.
A QBE Atlasz az elmúlt üzleti évet összességében 6,432 milliárd forintos árbevétel mellett 388 millió forint mérleg szerinti adózott nyereséggel zárta. A piacot meghaladó, jó eredmények elsősorban az utazási ágazat teljesítményének és az új biztosítási termékek beindításának köszönhetők - a vállalat kiterjesztett garancia- és légijármű-biztosítást vezetett be tavaly.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








