Novemberben indul az első direktbiztosító Magyarországon. A Generali - Providencia Biztosító Zrt. 100 százalékos tulajdonában lévő Genertel az olasz sikerek után itthon is megjelenik a piacon - írja a Napi Gazdaság.
Az eddigi biztosítóktól az különbözteti meg a Genertelt, hogy termékeit teljes egészében elektronikus formában fogja kínálni, nem lesz saját tanácsadói hálózata. Az életbiztosítási termékekkel nem foglalkozó vállalat leginkább lakossági tömegbiztosításokat fog piacra dobni.
A legelső cél a kötelező gépjármű felelősség biztosítás területén részesedés szerzése, ezért is kezdi meg működését november 1.-én. Ezen kívül leginkább casco, lakás-, baleset-, és utasbiztosítási termékeket kínál majd az ügyfeleknek.
A Generalitól kap háttértámogatást az új biztosító, a személyi állomány nagy része a tulajdonostól fog érkezni. Olaszországban a '90-es évek óta működik ebben a formában a Genertel, nem kevés sikerrel. A magyarországi megjelenéstől is azt várják, hogy jelentős piaci részesedésre tehet szert a vállalat a nem élet biztosítási termékek terén.
A fél mezőnyt verte a Lidl filléres sajátmárkása: ezek a legbiztonságosabb biciklis sisakok 2024-ben
Meglepően jól teljesített a Lidl sajátmárkás kerékpáros sisakja egy nagy német teszten. Egy 50 ezres modell viszont elvérzett a próbákon.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Komoly lépéseket sürget a Balatonnál Navracsics Tibor
- Nem is akármilyen telefonnal jelentkezik a piacon egy Európában közkedvelt autógyártó
- Kiderült, mikor adják át a legújabb hazai autópálya-szakaszt
- Gazdasági elemzők az Arénában: a „másnaposság” után hamarosan dinamikus pályára állhat a magyar gazdaság
- Jön a vége: nem lehet megúszni a külföldi autós szabálytalanságokat
- Vigyázat, már támadnak a pénzkicserélős csalók is – erre kell figyelni