A betörők nem Karácsonyoznak, azaz mégis, csak másképp. Az Ünnepek alatt megnő a betörések száma, ugyanis ilyenkor a legtöbben általában drága elektronikai termékeket, és egyéb drága holmikat ajándékoznak egymásnak, és ezt a betörők is nagyon jól tudják.
A Tesco is felismerte ezt a veszélyt, s az ebben rejlő lehetőségeket is. Ugyanis a Tesco szeretné biztosítani, hogy a rokonoktól hazatérve, ha kifosztva találjuk a lakást, ne szálljon el az emelkedett karácsonyi hangulat, legyen legalább fedezete az ellopott, vadonatúj tárgyaknak.
A lakásbiztosítás két része - az ingatlan, illetve ingó biztosítás - közül az ingó tárgyak biztosításában kínál kedvezményt a Tesco Lakásbiztosítás. A december 1. és január 15. közötti időszakra vonatkozó kedvezmény 10 százalékkal emeli az ingóságokra vonatkozó biztosításai értékét. A Tesco a friss házasoknak is kedvezni kíván, 4 hónappal az esküvő előtt vagy után kedvezményes biztosításban részesülhetnek.
Óriási bejelentést kapott rengeteg magyar autós: súlyos költség lett olcsóbb, ezt már sokan megérzik
A személyautók kötelező gépjármű-felelősségbiztosításainak átlagdíjai országosan 0,8 százalékkal csökkentek a III. negyedévben.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








