A kávéfogyasztás egészségmegőrző hatásait számos kutatás igazolta, köztük a Semmelweis Egyetemé is. Nem mindegy azonban, hogyan fogyasztjuk az italt.
Újdonsággal jelentkezett az adagolt kávék piacának legfontosabb szereplője: új típusú kapszulákat és új készülékeket dob piacra a Nespresso Magyarországon is - jelentették be szerdán. A klasszikus formátumú kapszulák és kávéfőzők továbbra is elérhetőek lesznek.
Jelentős befektetéssel támogatja új, Vertuo típusú kapszuláinak és kávéfőzőinek piaci bevezetését a Nespresso - mondta el csütörtöki sajtótájékoztatóján Alberto Vercelli, a cég magyarországi vezetője.
A cégvezető hozzátette: a kapszulák, amiket márciustól hoztak be a magyar piacra, formájukban jelentenek újdonságot, és maga a főzési rendszer is más - ezt az új eljárást Centrifusion-nek nevezték el, és intenzívebb ízű kávét nyújt, a fogyasztó új ízjegyeket fedezhetnek fel. A temékfejlesztéssel új fogyasztókat terveznek elérni, és növelik a márka ismertségét.

Alberto Vercelli kiemelte: értékelésük szerint az adagolt kávé nem jelent pazarlást, ezt bizonyítja az is, hogy 2022-ben a cég teljesen karbonsemleges lesz, a kapszulákat és a zaccot pedig szinte teljesen újra tudják hasznosítani.
219 forintért is lesz kapszula
1986 óta létezik a cég kapszulás technológiája, a magyar piacra 15 évvel ezelőtt lépett be a Nespreso. Ugyanakkor - ahogy a sajtótájákoztatón is elhangzott - a kávézási szokások az elmúlt években Magyarországon is megváltoztak. Az új láncok, a kézműves termékek megjelenésével a fogyasztók is többféle kávét szeretnének az otthonukban elkészíteni: ezt, az újdonságokra nyitott vásárlói szegmenst célozzák meg az új termékekkel.

A most bevezetésre kerülő technológia már 25 országban elérhető. A rendszer működési elve, hogy a gép a kapszulát 4 ezer fordulat/perc sebességgel forgatja, és közben főzi le a kávét, így krémesebb lesz a végeredmény. A készülék tetején összesen egy gomb található: egy lézeres szkenner van a készülékbe beépítve, ami leolvassa a kapszula oldalán levő vonalkódot, így azonosítja, hogy milyen kapszulát helyeztek be (háromféle méret kapható), és tudja, hogy milyen vízhosszal, hőmérsékleten, forgási sebességgel főzze a kávét.
LAKÁST, HÁZAT VENNÉL, DE NINCS ELÉG PÉNZED? VAN OLCSÓ MEGOLDÁS!
A Pénzcentrum lakáshitel-kalkulátora szerint ma 20 000 000 forintot 20 éves futamidőre már 6,89 százalékos THM-el, havi 150 768 Ft forintos törlesztővel fel lehet venni az ERSTE Banknál. De nem sokkal marad el ettől a többi hazai nagybank ajánlata sem: a CIB Banknál 6,89% a THM, míg a MagNet Banknál 7,03%; a Raiffeisen Banknál 7,22%, az UniCredit banknál pedig 7,29%. Érdemes még megnézni magyar hitelintézetetek további konstrukcióit is, és egyedi kalkulációt végezni, saját preferenciáink alapján különböző hitelösszegekre és futamidőkre. Ehhez keresd fel a Pénzcentrum kalkulátorát. (x)
A bevezetéskor 27-féle kávé elérhető, ezek újfajta ízeket is jelentenek. 4-féle csészeméretben kaphatók a termékek (40, 80, 150 és 230 ml), szeptembertől pedig 0,5 literes "kancsó" méretű kávé főzésére is alkalmas kapszula is kapható lesz. Az új kapszulák is újrahasznosíthatóak: Debrecenben dolgozzák fel, hasznosítják újra az alumíniumot és a zaccot. A rendszerbe fenntartható módon termelt kávé kerül, és 85%-ban újrahasznosított alumíniumból készülnek a kapszulák.
A klasszikus, kis formátumú kapszulák és kávéfőzők ugyanakkor továbbra is elérhetőek lesznek: a cég nem feltétlenül tekinti konkurensnek a két terméket, az új rendszerrel elsősorban a hosszú kávék kedvelőit célozzák meg.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








