A magyar tésztagyártás egyik meghatározó szereplője, a Soós Tészta Kft., immár 26 termékével érdemelte ki a Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet. A családi vállalkozás közel fél évszázados története a minőség és az innováció szoros együttműködéséről szól, amelynek eredménye nap nap után a vásárlók asztalára kerülő, kiváló minőségű termék.
A Soós Tészta Kft. 100%-ban magyar tulajdonú családi vállalkozás. A cég hitvallása a hagyomány és a minőség megőrzése, miközben a korszerű és előremutató technológiák iránti elkötelezettségük révén a jövőnek is gyártanak.
A minőségből soha nem adunk alább, ezt édesapánktól tanultuk. A KMÉ-védjegy megszerzése számunkra nemcsak egy elismerés, hanem annak a bizonyítéka, hogy a hagyományos értékeket és a modern technológiát ötvözve tudunk maradandót alkotni” – mondta Soós Brigitta, a vállalat kereskedelmi és minőségbiztosítási vezetője.

KMÉ-védjegy: a vásárlók bizalmának garanciája
A tudatos vásárlók számára egyre fontosabb, hogy olyan termékeket válasszanak, amelyek garantáltan jó minőségűek. A KMÉ-védjegy egy olyan tanúsítvány, amely szigorú ellenőrzési folyamaton alapul, biztosítva, hogy az adott élelmiszer megfelel a legmagasabb szakmai követelményeknek.
„A fogyasztók egyre jobban figyelnek az összetevőkre és a minőségi tanúsítványokra. A KMÉ-védjegy mögött egy elismert szakmai szervezet áll, amely garantálja a termékek kiválóságát. Ez egyfajta biztosíték a vásárlók számára is” – tette hozzá Soós Brigitta.
Büszkék a hagyományos tésztákra
A Soós Tészta Kft. összes KMÉ-védjegyes terméke kiemelkedő minőségű, de a vállalat különösen büszke két tradicionális tésztára, melyek:
- 8 tojásos boglyas cérna
- 8 tojásos préselt csiga
„Ezek a termékek különösen közel állnak hozzánk, hiszen olyan technológiával készülnek, amely az otthoni, kézzel készített tészták hagyományát idézi. Amikor valaki ezeket megfőzi, szeretnénk, ha a nagymamája konyhája jutna eszébe” – mesélte Soós Brigitta.
A KMÉ-védjegy a hazai élelmiszergyártás elismerése
A Soós Tészta Kft. számára a KMÉ-védjegy nem csupán egy minőségi elismerés, hanem lehetőség arra is, hogy a magyar élelmiszeripar szereplőivel együtt bizonyítsák: a hazai termékek kiemelkedőek.
Aki jó minőséget gyárt, és ezt szeretné is kommunikálni a fogyasztók felé, annak elengedhetetlen, hogy rendelkezzen a KMÉ-védjeggyel” – mondta Soós Brigitta.
A vállalat célja a jövőben tovább erősíteni a hagyomány és az innováció egyensúlyát, hogy még több kiváló minőségű magyar tészta kerülhessen a vásárlók asztalára.

A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.
(x)
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








