Az Otthon Start miatt több alpiacon korábban soha nem látott szintre esett vissza az alku tere.
Meglepő dologra lett figyelmes egy vásárló a Lidl tejtermékeinél. Kinézetre hiába ugyananaz a Pilos tejföl, kiszereléstől függ, ki gyártja a diszkontáruháznak. A fogyasztási statisztikák azt mutatják, hogy az egzisztenciális válság miatt lefelé vásárolnak a magyar családok, ez pedig kedvez a sajátmárkás termékek piacának. Ugyanakor, mint arra felhívtuk a figyelmet, fontos megnézni, mit vásárolunk, mert nem minden saját márkás termék olcsóbb, és érdemes megnézni az összetevőket is.
Igencsak furcsa dologra lett figyelmes a Lidl egyik vásárlója a diszkontlánc tejtermékeinél. Mint arról a TikTok-on beszámolt, hiába néz ki ugyanúgy, kiszereléstől függően nem ugyanaz gyártja a Pilos tejfölt.
A TikTok-on közzétett videó tanúsága szerint a 20%-os, 450 grammos Pilos tejfölt a Fino-Food Kft. gyártja, míg a 800 grammos kiszerelésű Pilos tejfölt a Sole-Mizo. Ízre szerinted van különbség köztük - teszi fel a kérdést a TikToker. Na és szerinted?
@spuranyu ♬ eredeti hang - SpurAnyu
Így veheted meg olcsóbban a Szamos szaloncukrot: ez a trükk a Tescóban működik
A Tesco idén is forgalmazza a Finest szaloncukorait, amelyek két ízvariációban érhetők el és Szamos receptúra alapján készülnek. A csomagoláson a Szamos logója is megtalálható, ami különösen érdekes, mivel a hipermarketekben és más üzletekben is kaphatók Szamos szaloncukrok, de ezek ára magasabb a Tesco sajátmárkás, Szamos receptúrájú szaloncukrainál.
A Tesco webáruházában jelenleg két íz közül választhatnak a vásárlók: egy szaloncukor válogatás és egy pörkölt mandulás marcipán szaloncukor. Mindkét termék 300-300 gramm súlyú, de az áruk eltérő: a válogatás 3 699 forintba kerül, míg a pörkölt mandulás 3 499 forintba. A kilós egységár a válogatásnál 12 330 forint, míg a pörkölt mandulásnál 11 663 forint.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Ezzel szemben a hipermarketekben kapható Szamos szaloncukrok ára magasabb. Bár első ránézésre nem tűnik fel a különbség, hiszen a legtöbb Szamos termék ára is 3 299 forint, azonban ezek csupán 250 grammos kiszerelésűek. Így kilós áron számolva drágábbak a Finest termékeknél. A legtöbb Szamos szaloncukor kilós ára 13 196 forintra jön ki, ami 866 forinttal több, mint a Finest válogatás.
Hiába sajátmárkás, nem mindig olcsóbb!
A magyar vásárlók szokásai jelentős mértékben átalakultak az elmúlt hónapokban. Az infláció hatására csökkent a pénzük értéke, és sok termékről kénytelenek voltak lemondani. A kiskereskedelmi láncok tapasztalatai szerint növekedett az igény az olcsó sajátmárkás termékek iránt. A német diszkont-óriások, a Lidl és az Aldi komoly versenyt folytatnak a globális terjeszkedésért. Stratégiájuk az olcsó, többnyire sajátmárkás termékekre és a hatékony működésre összpontosít. Piaci eredményeik alapján ez a kiskereskedelmi szemlélet sikeresnek bizonyul, hiszen módszereikkel sikerült kiszorítaniuk a legtöbb helyi kiskereskedelmi szereplőt.
Bár a diszkontláncok ajánlatai gyakran vonzónak tűnnek, mielőtt a kosarunkat saját márkás termékekkel töltjük meg, érdemes alaposan átgondolni a döntésünket - írtuk korábban megjelent cikkünkben. Attól még ugyanis, hogy valami sajátmárkás termék, nem biztos, hogy olcsóbb is, hiszen a gyártói márkák esetében jóval nagyonn az árrés, és így gyakrabban, és erősebben lehet akciózni is azokat. Arról nem is beszélve, hogy itthon is mennek a kuponos akciók, és egyre többen vásárolnak az élelmiszerláncok hűségprogramjai segítségével is. A különböző vásárlói hűségprogramokról ebben a cikkünkben írtunk részletesen:
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








