Egyre keresettebbek Magyarországon is a robotfűnyírók: átlagosan pár százezer forintért vásárolnak ilyen terméket a magyarok.
A legtöbb magyar már nemet mond az élő fenyőre: sokan már csak erre eszküsznek karácsonykor
Jelenleg is zajlik a Black November, aminek csak egy része a Black Friday. Ezt az időszakot komoly leárazások és akciók jellemzik, az Árukereső.hu legfrissebb adatai pedig rávilágítanak arra, hogy a magyarokat egyre jobban foglalkoztatják a műfenyők.
A magyarok és a régió egyaránt a karácsonyhoz kapcsolódó termékekre igyekszik lecsapni. Itthon például a másfélszeresére nőtt az érdeklődés a műanyag karácsonyfák iránt, ami nem csak a költséghatékonyságra, de környezettudatosságra is utalhat. Persze az sem maradhat ki, ami majd a karácsonyfa alá menne. Videojáték konzolokat 40%-kal többen kerestek, és nagyjából hasonló az arány a kávégépekkel és a játékautókkal is. Sőt, itthon majdnem 80%-kal nagyobb az érdeklődés az epilátorok, és közel 60%-kal az elektromos fogkefék iránt. Még ha nem is minden az ünnepekhez kapcsolódik, kétségtelen, hogy az akciók jelentős szerepet játszanak a keresések megnövekedésében.
A cseheknél és szlovákoknál a gyerekbobok és -szánkók, snowboard sisakok, VR szemüvegek, konyhai robotok, palacsintakészítők, parfümök, LEGO-k és persze a karácsonyi égők, karácsonyfatartók és adventi naptárak a menők, míg Romániában a LED televíziók, laptopok, okosórák – tehát több elektronikai eszköz – is az érdeklődés fókuszába kerültek. Érdekes módon Horvátországban majdnem 6-szorosára nőtt a keresések száma a fúrókkal kapcsolatban, de a szlovénokhoz hasonlóan a hóláncok is népszerűek – bár nem ennyire.
Egy biztos: a közelgő ünnepek és a már most elérhető akciók arra ösztönzik az embereket, hogy régóta tervezett termékekre csapjanak le, vagy már most bezsebeljék a karácsonyi ajándékokat. A műfenyők iránti érdeklődés pedig akár a valódi, hagyományos fenyőfákkal szembeni elmozdulásnak az előfutára lehet.
Komoly lehet a baj a Tesco háza táján: ezt a trükköt vetették be - vajon mit lép erre az Aldi, Lidl?
A szabályozási intézkedések és az egyre éleződő verseny a boltlánc pozíciójának további romlásához vezethet Közép-Európában.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.