Méghogy nincs pénz: milliókat költenek a magyarok online játékra
Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által online játékra elköltött összeg.
Az elmúlt öt évben a háromszorosára emelkedett a játékosok által online játékra elköltött összeg.
Közel 500 embert károsított meg egy gelénesi nő, aki többek között videójáték-konzolokat, fürdődézsákat és kerti játszótereket kínált eladásra, de azokat nem adta át a vásárlóinak.
Jelenleg is zajlik a Black November, aminek csak egy része a Black Friday. Ezt az időszakot komoly leárazások és akciók jellemzik.
Még a héten bejelenthetik a régóta várt Grand Theft Auto VI-ot. A Rockstar Games 25. születésnapjára már egy előzetes is érkezhet a legendás széria legújabb játékához.
A gyerekek is egyre fiatalabban férnek hozzá a videójátékokhoz. A felmérések szerint a 6–9 évesek 74 százaléka játszik valamilyen játékkal.
A magyar e-sport-bázis költése elérte a 70 milliárd forintot, vagyis az áremelkedések miatt elmaradó vásárlások ellenére is emelkedett.
A 6-18 éves fiatalok mintegy heti 8 órát töltenek játékkal, a magyar gyerekek pedig mintegy 76 százaléka ezzel tölti a szabadidejét.
Elképesztő pénzek folynak be az online játékok fejlesztőihez, és ezeknek csak egy része származik a játékon belüli vásárlásokból.
40 millió forintba kerül egy fullos karakter felhúzása az új Diabloban.