2024-ben elsőként a Lidl robbantotta az akció-bombát, meglepően jó áron kínálják a felszereléseket. De vajon mit lép erre az Aldi?
Továbbra is az élelmiszerárak alakulása határozza meg a magyarok vásárlási szokásait. A magyarok a múlt héten kétszer annyiszor kerestek rá a a neten cukorra, mint a múlt hónapban.
Egy hónapja még a hőség ellen küzdöttek a magyarok, most az élelmiszerárakkal kezdenek harcolni A Központi Statisztikai Hivatal legfrissebb, júliusi adataiból kiderül, hogy az infláció Magyarországon 20,1 százalékos, az élelmiszereké pedig közel 30 százaléknál tart. Ezt igazolják az Árukereső.hu legújabb adatai is, miszerint a magyarok a múlt héten kétszer annyiszor kerestek rá a cukorra, mint a múlt hónapban. A tudatos fogyasztók a lehető legjobb áron szeretnének hozzájutni az alapvető élelmiszerekhez is, így nem meglepő ez az eredmény. Ugyanezt a tendenciát tapasztalhattuk itthon tavaly ősszel is, amikor a magas infláció miatt, a növekvő energiára mellett hatalmasat ugrott a cukor iránti kereslet.
Alig egy hónappal ezelőtt, a nyári hőhullám kellős közepén a hordozható légkondik iránti érdeklődés több mint háromszorosára ugrott, ahogy a ventilátoroké is. Több mint kétszer annyit kutatták a magyarok a hagyományos klímákat és a léghűtőket is. A régió országaiban is hasonló mértékű változás volt tapasztalható – Szlovákiában, Csehországban, Bulgáriában és Romániában is sokkal jobban foglalkoztatták az embereket azok az eszközök, amikkel jobban el lehet viselni a magas nyári hőmérsékletet.
Most azonban nem tapasztalható ilyen regionális hasonlóság, ez a kiugró érdeklődés az élelmiszerek terén csak Magyarországon figyelhető meg. A csehek és szerbek kanapékat, a szlovákok pedig mikrókat kerestek inkább, míg a szlovénoknál és horvátoknál a generátorok és aggregátorok domináltak ebben a hónapban: utóbbinál közel kilencszeresére ugrott a keresések száma. Az Árukereső.hu adatai rávilágítanak arra, hogy szomszédaink milyen aktuális gazdasági változások függvényében igyekeznek a lehető legjobban és gazdaságosan kijönni az adott szituációkból.
A CSA, azaz a közösség által támogatott mezőgazdasági modell hazánkban egyelőre alig ismert, pedig Nyugat-Európában és az amerikai földrészen egyre elterjedtebb.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
- Újabb amerikai egyetemet zártak le a tüntetők miatt
- Sorsdöntő meccsek jönnek az idény végén - sport a tévében
- Magyarics Tamás: Joe Biden két tűz közé szorult, sok szavazót veszíthet az Izrael-ellenes tüntetések miatt
- Könnygázt is bevetettek Tbilisziben
- Áprilisban háromszor mértek fogvacogtató hideget Magyarországon
- Nem csak magyar állampolgárok szerepelhetnek az EP-listán