A pollenterhelés országosan magas és a hét második felében várhatóan tovább erősödik.
Látható, hogy az emberek jobban vigyáznak a pénzükre, immár többször is meggondolják, hogy az alapvető cikkeken kívül mire költenek - mondta Martin Coulam, a Tesco Magyarország működési igazgatója. Megérti, hogy sokan a határon túlra járnak bevásárolni, de az árakat szerinte több szempontból sem érdemes összehasonlítani.
A húsvéti időszak felülmúlta a várakozásokat, általában közvetlenül az ünnepek előtt tetőzik a forgalom a kiskereskedelemben, de ezúttal még ennél is korábban bekövetkezett: ahogy a fizetések megérkeztek a bankszámlákra, az emberek egyből elindultak bevásárolni, április eddig több mint biztató - számolt be a Világgazdaságnak Martin Coulam, a Tesco Magyarország működési igazgatója.
Mint elmondta, látható, hogy az emberek jobban vigyáznak a pénzükre, a ruházati, háztartási és kertészeti cikkek esetében látszik, hogy immár hátrébb rangsorolták őket a szükségleteiknél a vásárlók. Hasonló igaz a szépség- és babaápolási szerekre, valamint az állateledelekre is. Az élelmiszereknél csökkent a hús- és tejtermékek iránti kereslet, de zöldségből és gyümölcsből is kevesebbet vásárolnak, mint korábban.
Coulam arról is beszélt, kihívást jelent megbirkózni a megnövekedett termelői, beszállítói árakkal, amik sok esetben a hazai inflációtól függetlenek. Bár az utóbbi időben már csökkenni kezdtek a beszállítói költségek, így több terméket is olcsóbban tudnak adni, de a magyarok továbbra is árérzékenyek. Megérti azokat, akik az országhatárt átlépve intézik a bevásárlásukat, bár úgy véli, az árakat több szempont miatt sem érdemes összehasonlítani: a régióban nincs egységes fizetőeszköz, eltér az áfa, az adózás, az energiaköltségek mértéke, és a beszállítók is különböznek.
A pelenkagyártó csecsemőkről felnőttekre vált át: ide vezetett a drasztikusan kevés gyerek születése
Japán gyorsan öregedő társadalma és csökkenő születésszáma miatt, bejelentette egy pelenkagyár, hogy felfüggeszti a csecsemőpelenka-gyártását és a felnőtteknek szánt pelenkák piacára koncentrál.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Így választjuk ki a legjobb személyi kölcsönt
A Pénzcentrum és az MBH Bank kutatása a hazai személyi kölcsönök igényléséről.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Áprilistól nem vizsgálják, sért-e szankciót Észak-Korea
- Bondár a nyolcaddöntőig jutott Mexikóban
- Ha valamire, hát az eladásokra nem panaszkodhat a Volkswagen
- Rendszerüzenet érkezett Orbán Viktortól
- Robbanás és tűz okozta egy ember halálát Lágymányoson
- „Ne bántsuk már tanulással a gyereket” – pszichológus a tavaszi szünetről