Vidéki életéről számolt be Istenes Bence és Csobot Adél, jelenleg nagyon élvezik a nyugalmat és a friss levegőt.
A nyári, legnagyobb forgalmú turisztikai szezonban a SPAR 13 Balaton-parti településen meghosszabbított nyitvatartási időben fogadja üzleteiben a vakációjukat töltő vevőket és a helyi lakosokat.
„A SPAR Magyarország mindig arra törekszik, hogy a legteljesebben megfeleljen a vásárlói igényeknek. A minőségi és széles árukínálat mellett ez azt is jelenti, hogy a szezonális és helyi elvárásoknak is eleget teszünk. A nyári, legnagyobb forgalmú turisztikai szezonban például azzal, hogy hazánk legnépszerűbb és leglátogatottabb pihenőterületén, a Balaton partján rugalmas nyitvatartással gondoskodunk arról, hogy a nyaralóknak ne kelljen félbeszakítani pihenésre szánt programjaikat. A kijelölt üzleteink hosszabb nyitvatartása lehetővé teszi, hogy vevőink csak a kikapcsolódás után foglalkozzanak a bevásárlással. A vásárlók a késői órákban is ugyanahhoz a friss, minőségi és bőséges termékválasztékhoz jutnak hozzá, mint napközben” – mondta Maczelka Márk, a SPAR Magyarország kommunikációs vezetője.
A Balaton partján 13 település – Alsópáhok, Balatonakarattya, Balatonberény, Balatonboglár, Balatonfenyves, Balatonfüred, Balatonlelle, Fonyód, Keszthely, Siófok, Szántód, Tapolca és Veszprém – kijelölt üzletei meghosszabbított nyitvatartási időben, szezonális termékekkel kibővített kínálattal várják a nyaraló vásárlókat és a helyi lakosokat.
A veszprémi és keszthelyi INTERSPAR hipermarket mellett a vásárlók a többi, kisebb üzletben is megtalálnak minden hasznos kelléket, ami egy gondtalan vakációzáshoz szükséges. Nagyobb választékból válogathatnak a kifejezetten nyáron keresettebb élelmiszertermékek közül is, mint a jégkrémek vagy a friss idénygyümölcsök.
A 2021. június 9-én megjelent szezonális kínálatot bemutató nyári termékkatalógus középpontjába az idei labdarúgó Európa-bajnokság került. A kiadvány bemutatja a szurkolás olyan nélkülözhetetlen kellékeit, mint a mezek, rágcsálnivalók és egyéb, meccsnézéssel kapcsolatos termékek.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Maffiamódszerrel akartak üzletelni, de rajtavesztettek - videó
- Nincsenek szavak arra, amit ez az autós művelt – videó
- Szerződést hosszabbított kapusával a szegedi kézilabdaklub
- Oeconomus kiszámolta, mi az olimpikonná válás ára
- Férfi vízilabda ob I: szépített az alsóházi párharcban a Miskolc
- Dráma Donald Trump bírósági tárgyalása előtt