A BKV Zrt. számára kiemelten fontos, hogy az utasok kérdéseit, problémáit, felvetéseit, észrevételeit a leggyorsabban és leghatékonyabban kezelje. A Társaság Ügyfélszolgálata a jövőben egy új rendszerrel - a 24 órás Call Center bevezetésével teszi hatékonyabbá ezen feladatok megvalósítását. E korszerű, telefonos ügyfélkezelő rendszerrel segítjük a közösségi közlekedéssel kapcsolatos információk gyorsabb elérését, mely mostantól a nap 24 órájában rendelkezésre áll.
2007-ben 63700-an fordultak ügyfélszolgálatunkhoz, ami hozzávetőleg 200 megkeresést jelent naponta. A megkeresések túlnyomó többsége információkérés (62%), és a legtöbben (65%) telefonon keresik meg Társaságunkat. Ezért is tartjuk nagyon fontosnak, hogy ez a terület gördülékenyen, hatékonyan és az utasok lehető legnagyobb megelégedésére működjön.
Június 2-ától a megkeresések profi és gyors intézésére új technikát alkalmazunk. Az új telefonszám könnyen memorizálható, a számjegyek a 06-1-BKV-INFO (06-1-258-4636) szót teszik ki, így utasaink bármikor könnyen és gyorsan tárcsázhatják az info-vonalat.
Az új információs szám június 2-án 24.00 órától lesz elérhető. A korábbi telefonszámok hívásakor utasaink tájékoztatást hallhatnak az új, megváltozott telefonszámról.
Az újonnan átgondolt menürendszer a technika segítségével lehetővé teszi, hogy utasaink azokkal a kollégáinkkal vegyék fel a kapcsolatot, akik az adott területen (pótdíj, viteldíj információ, stb.) minden információval közvetlenül rendelkeznek. Ennek köszönhetően pontosabbá és gyorsabbá válik a kommunikáció a BKV Zrt. és az utasok között.
Bárkinek járhat ingyen 8-11 millió forint, ha nyugdíjba megy: egyszerű igényelni!
A magyarok körében évről-évre nagyobb népszerűségnek örvendenek a nyugdíjmegtakarítási lehetőségek, ezen belül is különösen a nyugdíjbiztosítás. Mivel évtizedekre előre tekintve az állami nyugdíj értékére, de még biztosítottságra sincsen garancia, úgy tűnik ez időskori megélhetésük biztosításának egy tudatos módja. De mennyi pénzhez is juthatunk egy nyugdíjbiztosítással 65 éves korunkban és hogyan védhetjük ki egy ilyen megtakarítással pénzünk elértéktelenedését? Minderre választ kaphatsz ebben a cikkben, illetve a Pénzcentrum nyugdíj megtakarítás kalkulátorában is. (x)
Ezentúl az érdeklődők a menürendszer bejelentkezése előtt aktuális híreket hallhatnak a BKV Zrt-vel kapcsolatban (pl. forgalmi változások, buszpótlás). A dinamikus Call Centerrel sokkal hatékonyabbá válik az utastájékoztatás, és lerövidülnek a telefonos várakozási idők. A szolgáltatás a jövőben bővíthető, és ami a legfontosabb, hogy az utasok visszajelzései alapján alakítható, tovább finomítható a menürendszer.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani
- Jó számokat hoz Magyarország az autós piacon
- Erre már sokan vártak: itt a TikTok új alkalmazása
- Van egy kis probléma az autók elkobzásával a szomszédban