Egyetlen lakossági bejelentés hatására betiltották a hatóságok Nagy-Britanniában a Microsoft Xbox 360-as játékkonzolának reklámját, mely a hivatalos álláspont szerint alkalmas a veszélyes, vakmerő vezetés népszerűsítésére.
Az Advertising Standards Authority megalapozottnak találta a névtelen bejelentést, ezért azonnali hatállyal betiltotta a reklám vetítését a szigetországban.
A spotban lényegében egy rendőr csapat és egy bűnbanda üldözéses jelenete látható, mely egy háztető után autóval az utakon folytatódik. A végén a felek szerepet cserélnek és beugranak a kocsiba, erre épül a szlogen is: "Jump in. Xbox 360"
A szóban forgó hirdetés a világhálón természetesen továbbra is megtekinthető, többek között az alábbi linkre kattintva, így végeredményben nem kizárt, hogy a McCann Erickson reklámügynökség akaratán kívül egy meglehetősen hatékony vírusmarketing eszközt hozott létre megbízójának, tapasztalatok szerint ugyanis, ami tiltott, az sokkal érdekesebb, a hirdetés így minden bizonnyal bejárja majd a világot és nagyobb publicitást kap mint egyébként.
-
Indul a szezon! Mire figyelj, ha most vásárolsz kerti bútort?
Az XXXLutz szakértői szerint folyamatosan nő az érdeklődés a kerti termékek iránt.
- Már 250 autó gyulladt ki az idén
- A Balaton megmentésére irányuló, több éves kampány indul
- Kicsit "visszavesz" most a nyár - időjárás
- Előrejelzési „kulisszatitkokba” avat be az Országos Meteorológiai Szolgálat
- Közös üzenetet küldött Varsó és Budapest Brüsszelbe - a nap hírei
- A házigazda bukkant rá a tolvajra, akit a rendőrök keltettek
Sustainable World 2022
Portfolio Digital Transformation 2022
Külföldi piacra lépés 2022


