13 °C Budapest

Óriási dobás a YouTube-tól - Ez még Paris Hiltontól is új...

Pénzcentrum
2006. augusztus 23. 14:30

Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a világhálón a YouTube, mely az internetes videó nézegetés köré szervezte tevékenységét, sokak számára azonban nem volt tiszta, hogyan lesz a havi 16 millió amerikai látogatóból (júliusi comScore Media Metrix adat) óriási bevétel, a cég azonban igen kreatív megoldással rukkolt elő!


Tegnap jelentette be a YouTube, hogy hirdetőinek a hagyományos banner és szponzorációs kampányok helyett teljesen újat szeretne nyújtani, nevezetesen a participációs hirdetési módszert. Mindez annyit tesz, hogy naponta egy fizetett reklámfilmet felhelyeznek az oldalra a friss videók közé, ennek sikere és tartóssága pedig azon fog múlni, hogy az adott reklám mennyire kreatív, szellemes és mennyire nyeri meg a látogatók tetszését.

A reklámot a felhasználók ugyanúgy pontozhatják, írhatnak róla megjegyzéseket, hozzáadhatják kedvenceikhez, mint a hagyományos videókat, így az is előfordulhat, hogy egy igazán jól megalkotott hirdetés toplista-vezetővé válik, még több látogatót vonzva ezáltal.

Mivel mostanában egyre nagyobb népszerűségnek örvend a vírusmarketing (melynek megfelelő indítópontja lehet a YouTube), valamint kiemelten fontos, hogy a hirdető azonnali visszajelzést kapjon a reklámról (ez a YouTube-on garantált a hozzászólások formájában), a siker szinte megkérdőjelezhetetlen!

Az újdonságba kezdésként fejest ugrott Paris Hilton, aki Paris című debütáló albumát népszerűsíti videó-megjelenés formájában. A YouTube kezdeményezése mindenképpen utat mutat az online médiában, ahol a hirdetők és a felhasználók egyre inkább kezdenek megcsömörleni a hagyományos reklámoktól, így folyamatos újításokra van szükség.

Ilyen modellben még soha nem szerveztek ekkora rendezvényt (x)

Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.

Zsongtak és tolongtak a vevők a magyar Kickstarteren: rengetegen csaptak le erre az egyedülálló termékre

Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.

Újraindul a STRT Holding inkubációs programja, a Launchpad

Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.

Egykor kubai textilmunkásoktól volt hangos, most közösségi finanszírozásból újul meg a patinás budapesti gyárépület (x)

A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.

Erről ne maradj le!
NAPTÁR
Tovább
2024. március 28. csütörtök
Gedeon, Johanna
13. hét
Március 28.
Nagycsütörtök
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
GEN Z Fest 2024
Gyere el akár INGYEN a Z generáció tavaszi eseményére!
Retail Day 2024
Merre tovább, magyar kiskereskedelem?
EZT OLVASTAD MÁR?
Itt a Pénzcentrum App!
Clickbait-mentes címek és egyéb extrák a Pénzcentrum mobilapplikációban!
Most nem
Letöltöm