Egyre nagyobb népszerűségnek örvend a világhálón a YouTube, mely az internetes videó nézegetés köré szervezte tevékenységét, sokak számára azonban nem volt tiszta, hogyan lesz a havi 16 millió amerikai látogatóból (júliusi comScore Media Metrix adat) óriási bevétel, a cég azonban igen kreatív megoldással rukkolt elő!
Tegnap jelentette be a YouTube, hogy hirdetőinek a hagyományos banner és szponzorációs kampányok helyett teljesen újat szeretne nyújtani, nevezetesen a participációs hirdetési módszert. Mindez annyit tesz, hogy naponta egy fizetett reklámfilmet felhelyeznek az oldalra a friss videók közé, ennek sikere és tartóssága pedig azon fog múlni, hogy az adott reklám mennyire kreatív, szellemes és mennyire nyeri meg a látogatók tetszését.
A reklámot a felhasználók ugyanúgy pontozhatják, írhatnak róla megjegyzéseket, hozzáadhatják kedvenceikhez, mint a hagyományos videókat, így az is előfordulhat, hogy egy igazán jól megalkotott hirdetés toplista-vezetővé válik, még több látogatót vonzva ezáltal.
Mivel mostanában egyre nagyobb népszerűségnek örvend a vírusmarketing (melynek megfelelő indítópontja lehet a YouTube), valamint kiemelten fontos, hogy a hirdető azonnali visszajelzést kapjon a reklámról (ez a YouTube-on garantált a hozzászólások formájában), a siker szinte megkérdőjelezhetetlen!
Az újdonságba kezdésként fejest ugrott Paris Hilton, aki Paris című debütáló albumát népszerűsíti videó-megjelenés formájában. A YouTube kezdeményezése mindenképpen utat mutat az online médiában, ahol a hirdetők és a felhasználók egyre inkább kezdenek megcsömörleni a hagyományos reklámoktól, így folyamatos újításokra van szükség.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
4,8 százalékos kamatot biztosít a Gránit Bank új prémium bankszámlája (x)
A napi kamatjóváírás miatt az EBKM 4,92 százalék.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








