A legfrissebb kutatások szerint a legtöbb amerikai hallgató egyszerűen képtelen komplex, ám mindennapi feladatok elvégzésére. Nem tudják például összehasonlítani a bankok hitelkártya ajánlatait és az is meghaladja képességeiket, hogy a különböző ételek árait mennyiségi egységre (kg, l...) váltva összevessék.
A legfrissebb kutatások szerint a legtöbb amerikai hallgató egyszerűen képtelen komplex, ám mindennapi feladatok elvégzésére. Nem tudják például összehasonlítani a bankok hitelkártya ajánlatait és az is meghaladja képességeiket, hogy a különböző ételek árait mennyiségi egységre (kg, l...) váltva összevessék.
A kutatás azokra a hallgatókra fókuszált, akik közel állnak karrierjük kezdetéhez, tehát nemsokára diplomát kapnak.
A 4 éves képzésben részt vevők több mint fele, a kétéves képzést választó főiskolásoknak pedig több mint 75%-a nem tudja megoldani a komplex feladatokat.
Mindez annyit jelent, hogy képtelenek például értelmezni egy újságcikk írójának érvelését, nem tudják összehasonlítani a bankkártya ajánlatokat, nem képesek összegezni egy elolvasott szöveget és egy egyszerű kéttengelyes grafikonon sem igazodnak el.
A felmérés során szövegértési feladatok mellett a matematikai képességeket is próbára tették (de csak hétköznapi szinten, pl. borravaló adáshoz szükséges „számítások”).
Mindössze az nyújthat vigaszt az amerikaiaknak, hogy a felsőoktatásban részt vevők még így is műveltebbek, mint a felnőtt lakosság, a kutatókat azonban lelombozták – az elsősorban matematikai területen – feltárt gyenge eredmények.
Itt a bejelentés, új világmárka érkezik Magyarországra: ekkor nyit az első üzlet, indul el a webshop
A márka Görögországban, Ausztriában, Lengyelországban, Romániában és Indiában is debütál franchise-partnerségeken keresztül
Sok magyar kedvence tűnhet el a boltok polcairól: megjelent a tésztatörvény, rengeteg terméket érint
Megjelent a Magyar Közlönyben az agrárminiszter rendelete, amely szigorítja és pontosítja a száraztésztákra vonatkozó minőségi és kategorizálási előírásokat.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








