A K&H Bank új, kedvező kondíciójú számlacsomagot állított össze kis- és középvállalkozások számára. Az "K&H dinamikus számlacsomag" a már meglévő K&H start- és K&H aktív számlacsomagok közé illeszkedik. A Bank korábban is kiemelten kezelte a kkv szektort, a májustól bevezetett új, anyagi megtakarításokat biztosító számlacsomaggal pedig kiváló lehetőséget teremt ahhoz, hogy ügyfelei ismét okosan dönthessenek.
A K&H Bank nagy hangsúlyt fektet arra, hogy ügyfeleit a lehető legmagasabb színvonalon szolgálja ki, ezért meglévő K&H start- és K&H aktív számlacsomagjai mellé új elektronikus szolgáltatáscsomagot fejlesztett ki.
A 2007. május 2-tól igénybe vehető K&H dinamikus számlacsomag tervezésekor a K&H Bank felmérte ügyfelei pénzügyi szokásait és igényeit, s erre alapozva fejlesztette ki az új terméket.
A kis- és középvállalkozások által igénybe vehető K&H számlacsomagok általános előnye, hogy kényelmes, modern, gyors és megbízható megoldást nyújtanak, valamint havi díjuk kedvezőbb, mintha a benne foglalt szolgáltatásokat a Bank ügyfelei külön-külön vennék igénybe. A K&H dinamikus számlacsomag kivételesen kedvező, 2 990 forintos havi fix díja már tartalmazza a számlavezetési díjat, a K&H MasterCard dombornyomott üzleti bankkártya éves díját, a K&H vállalkozói e-bank vagy electra elektronikus banki rendszer havi díját, a K&H vállalati mobilinfo szolgáltatás havi díját, valamint a K&H Cégvonalhoz szükséges TPIN telefonos azonosítót. A K&H Bank új számlacsomagjánál nincs számlanyitási díj, minden hónapban díjmentes az első 10 db elektronikusan indított átutalás, valamint az első 2 db, K&H automatából történő készpénzfelvétel is.
Az új számlacsomag kialakításánál fontos szempont volt, hogy a Bank az elektronikus csatorna optimális kihasználására ösztönözze ügyfeleit. Annak érdekében, hogy méginkább megérje ezt a kényelmes megoldást választani, a K&H dinamikus számlacsomag elektronikus szolgáltatásokat valamint elektronikusan indított tranzakciókra vonatkozó kedvezményeket is biztosít az ügyfelek számára
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Karácsonyi bevásárlás: miért éri meg a Lidl mellett dönteni az ünnepek előtt?
Az ünnepi készülődés mindenkitől sok energiát és alapos tervezést igényel, ezért a Lidl célja, hogy az idei karácsonyi bevásárlást a vásárlók egyszerűen és egy helyen intézhessék.
-
Közeledik a síszezon, féláron is elérhető a Gránit Bank Platinum kártya: 50 milliós, síelésre is érvényes utasbiztosítás jár hozzá
Európa sípályáin nagyjából minden tizedik síelő szenved kisebb-nagyobb balesetet egy-egy szezonban.
-
Ez a cég ott lát lehetőséget, ahonnan más menekül: bevásárolták magukat egy borsodi zsákfalu baromfifeldolgozójába
A Pi-Pi Kft. a Demján Sándor Tőkeprogram segítségével korszerűsíti az üzemet.
-
Elektromos 4x4 városban, országúton, terepen: hol jön ki az előnye?
Mit is nyújt a négykerék-hajtás a mindennapokban az autósok számára?
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








