7 °C Budapest
Kiváló minőség jele a Nádudvari Élelmiszer Kft. termékein (x)

Kiváló minőség jele a Nádudvari Élelmiszer Kft. termékein (x)

PR
2025. február 10. 05:00

A Nádudvari Élelmiszer Kft. története messze túlmutat a 2007-es alapításán. A vállalat gyökerei az 1960-as és 70-es évekbe nyúlnak vissza, amikor a tejüzemben és a húsüzemben már javában folyt a gyártás. Az évtizedek alatt megszerzett tapasztalat és a folyamatos fejlesztések eredményeként ma a Nádudvari márka a magyar élelmiszeripar egyik meghatározó szereplőjévé vált. Termékkínálatában egyaránt helyet kapnak a hagyományos, valamint az egészségtudatos és speciális étrendet követő fogyasztók igényeit kielégítő élelmiszerek.

A vállalat egyik legismertebb terméke a Nádudvari Túró, amely évek óta töretlen népszerűségnek örvend. Emellett a cég 2010-ben elindított Mirelit üzletága is jelentős bővülést hozott, tovább erősítve a Nádudvari pozícióját a magyar élelmiszerpiacon, csakúgy, mint a néhány éve bevezetett gyümölcsjoghurtok.

KMÉ-védjegy: az elköteleződés szimbóluma

A minőség iránti elköteleződés szellemében a Nádudvari Élelmiszer Kft. több termékével is megszerezte a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal kezdeményezésére létrejött Kiváló Minőségű Élelmiszer (KMÉ) védjegyet. Nagy Krisztina, a vállalat marketing managere szerint a Nádudvari 25%-os tejföl és a Fitness Túró KMÉ-védjeggyel ellátott termékek azontúl, hogy megfelelnek a szigorú követelményeknek, a védjegy által kiemelkednek a polci kínálatból.

A védjegy megszerzéséhez a Nádudvari termékek gyártástechnológiája már eleve minden elvárásnak megfelelt. A túrógyártás például az egyik legmodernebb technológiával történik Magyarországon, így külön beruházásokra sem volt szükség.

Vásárlói elvárások és tudatosság

A mai vásárlók egyre inkább a minőségi, egészségtudatos termékeket keresik, és a KMÉ-védjegy a minőség szimbólumaként segíti őket a döntésben. "A védjegy hitelesíti a termékeinket a fogyasztók számára, megkönnyítve ezzel a vásárlást" – fogalmazott Nagy Krisztina. A vásárlók bizalmát erősíti, hogy a termékek minőségét folyamatosan független, akkreditált laboratóriumok vizsgálják, ezzel is garantálva az élelmiszerbiztonságot.

Innováció és fenntarthatóság

A Nádudvari Élelmiszer Kft. a tradíció mellett nagy hangsúlyt fektet az innovációra is. Bora Lilla, a vállalat laborvezető-higiénikusa elmondta, hogy a Nádudvari Fitness Túró gyártása során alkalmazott zárt technológia nemcsak a mikrobiológiai megfelelőséget biztosítja, hanem hosszabb fogyaszthatósági időt is garantál. Az ilyen innovációk hozzájárulnak a vásárlói elégedettség növeléséhez és a termékek versenyképességéhez.

A minőség nálunk nem trend kérdése, hanem állandó" – tette hozzá Bora Lilla. Ezért is kiemelten fontos, hogy a termékek a legmagasabb szintű minősítéseket kapják meg. A KMÉ-védjegy megszerzése nemcsak a fogyasztók számára nyújt garanciát, hanem a vállalat elkötelezettségét is bizonyítja a minőség iránt.

Miért érdemes KMÉ-védjegyes termékeket választani?

A KMÉ-védjegy azon túl, hogy a legszigorúbb minőségi követelményeket garantálja, támogatja a magyar gazdaságot és a helyi termelőket is. A Nádudvari termékek példája azt mutatja, hogy a hagyományos értékek és a modern innovációk kéz a kézben járhatnak, amikor a fogyasztók egészségéről és a környezet fenntarthatóságáról van szó.

A cikk megjelenését az Élelmiszerlánc-biztonsági Centrum Nonprofit Kft. támogatta.

(x)

Jelentem Mégsem
0 HOZZÁSZÓLÁS
Csak bejelentkezett felhasználó szólhat hozzá. Belépés itt!
Még nincsenek hozzászólások. Legyél te az első!
Temérdek magyar él óriási tévhitben: azt hiszik, olcsón vásárolnak, pedig így sokkal jobban megérné

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.

Megelégelték a fővárost, a Mátrába költöztek: lesajnált csodakertet próbál megmenteni a fiatal pár

Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?

Három kiló ruháért másik három kilót kapsz - így forgasd fel a ruhatáradat! (x)

Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.

NAPTÁR
Tovább
2025. március 16. vasárnap
Henrietta
11. hét
Ajánlatunk
KONFERENCIA
Tovább
Green Transition & ESG 2025
A Green Transition & ESG egy gyakorlatorientált konferencia
AI in Business 2025
Az AI-boom még nemhogy nem csengett le, hanem még csak most jön a java
Biztosítás 2025
A magyar biztosítási piac újabb kihívásokkal és lehetőségekkel néz szembe 2025-ben
EZT OLVASTAD MÁR?
Agrárszektor  |  2024. december 9. 10:33