A saját márkás termékek növekvő népszerűségét több tényező befolyásolja, főként az olcsóbb ár és a minőség javulása.
Ingyenes rendezvényen mutatjuk a trükköket.
Annyira gyors léptékben terjed és fejlődik a digitális technológia, hogy nehéz tartani azzal a tempót. Pedig a korszerű technológia alkalmazása elengedhetetlen, a kisvállalkozások számára is, ha versenyképesek akarnak maradni, vagy új piacokat akarnak felfedezni, esetleg külföldön szeretnének terjeszkedni.
A Pénzcentrum szervezésében a Google Magyarország támogatásával neves szakértők segítségével adunk hasznos tippeket a hazai kkv-k digitális képességinek fejlesztéséhez, az internet adta lehetőségek kiaknázásához, illetve ahhoz, hogy legmodernebb technológiák alkalmazásával hogyan készíthetik elő, támogathatják, tehetik még hatékonyabbá külföldi piacra lépésüket.
- Marczinkó Zoltán, vállalati kapcsolatokért felelős helyettes államtitkár, Nemzetgazdasági Minisztérium
- Égly Csaba, Business Development Consultant, Google
- Dr. Radácsi László, igazgató, Budapest LAB
- Csillag Gábor, Digital Director, Nanushka
- Nagy Bálint, vezető szerkesztő, Pénzcentrum
- Hol tart hazai kkv szektor? Fókuszban a digitális képességek.
- Melyek azok a hazai és globális trendek, amelyeket kihasználva előnyt lehet szerezni?
- Milyen technológiai újítások járulhatnak leginkább hozzá a piacépítéshez, illetve nemzetközi terjeszkedéshez?
- Hogyan szerezhetek hasznos, és valós információt a célpiacokról?
- Mennyibe kerül a hatékony innováció?
- Hogyan készíthetem fel a vállalkozásom a korszerű technológiák befogadására?
- 2018. május 3., csütörtök 17:30-19:15 (Regisztráció 17 órától)
- A rendezvény szponzorunknak köszönhetően ingyenes, de a részvételhez REGISZTRÁCIÓ szükséges.
- BGE aula (1055 Budapest, Markó u. 29-31.)
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
Folytatódik az árcsökkentési program a Lidlben: mutatjuk, milyen akciók érkeztek
A magyar vásárlók különösen árérzékenyek, még mindig megnézik, hogy mire, mennyit költenek.
-
Erre most még kevesen gondolnak, amikor hitelt vesznek fel
Fáy Zsolttal, a MagNet Bank elnökével beszélgettünk.
-
Videó: bejutottunk a SPAR üzemébe, ahol évi 20 millió kg húst dolgoznak fel
Jelenleg több mint 360 ember dolgozik az üzemben.
-
Élethelyzetek, amiben kivédhető az anyagi kockázat (x)
Az elmúlt években különösen sok elbizonytalanító körülménnyel kellett szembenéznünk.
- Olasz kiesési rangadó is lesz - sport a tévében
- Ekkora kártérítést kaptak a bicskei gyermekotthon igazgatójának áldozatai
- Dönerdiplomácia Törökországban: ezt sütötte ki a német elnök
- Zárt ajtók mögött próbálnak közeledni egymáshoz
- Nem túl biztatóak a foglalkoztatottsági adatok
- Moszkva nem finomkodik, kiutasít két diplomatát