Továbbra is tervezi a Szerencsejáték Zrt, hogy egy önkiszolgáló terminálokból álló, országos hálózatot építsen ki. A TippMix esetében a vállalkozót a bruttó árbevétel 10,25 százaléka illetné meg, míg ez a Puttó esetében 6,54 százalék.
A koncepcióban szereplő szándékok szerint az önkiszolgáló terminálokat vendéglátó-ipari helyeken helyeznék el. A tervek szerint az automatásoknak egyelőre nem kell nagy versenytárstól tartani, hiszen a telepítés után a Puttó és a TippMix kerülne fel a terminálokra, ezek pedig nem ugyanannak a játékoskörnek szólnak, mint akik a nyerőgépeken kockáznak.
A rendszer üzemeltetőjének díjazására is kitér a koncepció. E szerint a TippMix esetében a vállalkozót a bruttó árbevétel 10,25 százaléka illetné meg, míg ez a Puttó esetében 6,54 százalék. Meghatároznak azonban egy lehetséges harmadik lehetőséget is: a későbbiekben bukmékeri fogadásként engedélyezett játékokra. Itt a vállalkozónak fizetendő díj kiszámításában a TippMix esetében alkalmazottak lennének a követendőek.
Az Szrt. internetes oldalán elérhető legfrissebb, 2007-es üzleti jelentése szerint a 144,9 milliárdos éves forgalomból 9,3 százalék (13,47 milliárd forint) származott a TippMixből és 8,5 százalék (12,31 milliárd forint) a Puttóból.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


