Reagált a Temu azokra a vádakra, miszerint a cég kényszermunkások által előállított termékeket is forgalmaz, melyek minősége is megkérdőjelezhető.
A Tesco is kampányol a "zöld divat" mellett. Az áruházláncnak fontosak a környezetbarát módon és anyagokból előállított ruházati termékek, és a gyermekmunka ellen is küzd.
A Londoni Divathéten bejelentett kampányban a Tesco mellett a Marks & Spencer és a Sainbury's is részt vesz. A cél, hogy 300 piaci szereplő -ruházati gyártók, tervezők, értékesítők- fogjon össze azért, hogy a különböző divatcikkek is részesei lehessenek a fenntartható fejlődés láncolatának, azaz, hogy minél tovább hordjuk az egyes ruhadarabokat, ezzel is megkímélve a környezetet. Ugyanakkor az áruházak azt is vállalják, hogy segítenek a termékek újrahasznosításában.
A Tesco például nem vásárol pamutot olyan országokból, ahol gyermekmunkával készítik az alapanyagot, sőt, feltűnteti mosóporain azok károsanyag- kibocsátását is. Ráadásul -a Marks & Spencerrel együtt- arra ösztönzi majd a vásárlókat, hogy 30 fokon mossák a ruhákat.
A brit környezetvédelmi miniszter szerint a kereskedőknek kiemelkedően fontos szerepük van abban, hogy biztosítsák a fenntartható fejlődést a divat területén is. "Ha ruhát vásárolunk egy boltban, biztosnak kell lennünk, hogy az nem károsítja a környezetet, és nem készült gyermekmunkával. Ugyanakkor azt is tudnunk kell, hogyan hasznosíthatjuk újra, ha már nem lesz rá szükségünk"- tette hozzá.
Nagy-Britanniában a textilipar évente 3,1 millió tonna szén-dioxidot bocsát ki, és 70 millió tonna vizet használ fel.
Óriási blama a Magyar Postánál: rengeteg magyar adatai szivárogtak ki, bárki szemezgethetett belőlük
Március 28-tól minden magyarországi webshop köteles lesz felajánlani ügyfeleinek a Magyar Postával történő kiszállítás lehetőségét.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
Az STRT Holding közleménye szerint 8+30 millió forint befektetés és tapasztalt mentorgárda várja a jelentkezőket.
A hiánypótló naturális, és letisztult berendezési trendeket kedvelő fotós közösség számára a Nordix már nem ismeretlen.
-
Elárulta a Lidl, milyen akciókkal készül a húsvéti szezonra
A húsvéti időszakban is változatos akciókkal és kedvezményekkel segíti a Lidl a vásárlókat.
-
Cégalapítás online: az eljárás menete lépésről lépésre (x)
Megmutatjuk, mire számíthat, ha vállalkozás indítását tervezi
-
Az ASUS újdonsága a modern munkaélmény új szintjét kínálja (x)
Az ExpertBook B9 OLED új mércét állít az üzleti laptopok számára.
- Jó időre börtönbe küldték a gigantikus kriptobukás felelősét
- Új hajók az új balatoni szezonra - képek
- Egy korszak véget ért: megszűnt a légiposta Németországban
- Hét órán belül két késelés Londonban - képek
- Ferenc pápa tizenkét női rabnak mosta meg a lábát
- Franciaországban minden templom elé rendőri erőket vezényelnek a húsvéti ünnepekre