Fény derülhet arra, mi a KFC titka, legalábbis bizonyos értelemben. Kedden ugyanis kinyitották a KFC irodájában azt a széfet, amely még Colonel Harland Sanders kézzel írott, 11 féle növény és fűszer leírását tartalmazta.
A titok áttelepítésének köszönhetően az étteremlánc megerősítheti Amerika egyik legnagyobb üzleti titka körüli védelmét. Ez persze a KFC dolgozóinak nem jelent kellemes napokat, az egyik igazgató idegei pedig késélen táncolnak, annak ellenére, hogy nagyon szigorú biztonsági intézkedésekkel védik a titkot.
Roger Eaton bevallotta, azért tart attól, hogy valami baj történik, mert az örökre megbélyegezné, hiszen ő lenne az az elnök, aki elveszítette a receptet.
A szigorúan titkos receptgyűjteményt - amely egyébként a siker útjára indította a KFC-t - egy lezárt dobozban Bo Dietl biztonsági szakértő kezéhez bilincselték, aki ezután egy golyóálló kocsiba ült, melyet szolgálaton kívüli rendőrök kísértek.
A 68 éves receptek annyira titkosak, hogy eddig csupán két igazgató láthatta őket. Azt azonban, hogy pontosan kik voltak ők, nem árulja el a cég. Sőt, annak érdekében, hogy semmi se szivároghasson ki, több beszállítót is alkalmaznak, akik mindig csak egy részét készítik el az adott terméknek, de sohasem az egészet.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
A magas biztonsági intézkedések teljes mértékben indokoltak, ugyanis már számos alkalommal megpróbálták lemásolni a recepteket, sőt, akad olyan is, aki azt állítja, hogy Sanders receptjeinek másolata van a birtokában. Az igazgató szerint egyik sem az igazi, ugyanis az aktuális receptek számos meglepetést tartalmaznak.
Az eredeti receptet Sanders 1940-ben írta meg saját kis vendéglőjében, Kentuckyban, s ennek alapján indította el a láncot az ötvenes években. Az RBC Capital Market szakértője szerint a recept értéke majdhogynem mérhetetlen.
Itt a nagy év végi pezsgőkörkép: ezek a legjobbak 2025-ben, nagy csatában a Törley és a Moet&Chandon
A Szupermenta terméktesztjén ezúttal száraz rozé pezsgőket vizsgáltak a Nemzeti Élelmiszerlánc-biztonsági Hivatal (Nébih) szakemberei.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








