Az elkövetkező két évben 2,5 milliárd forintos beruházás segítségével duplájára növeli a NaturAqua ásványvíz-palackozó kapacitását a Coca-Cola Beverages Magyarország Kft. Zalaszentgróton. A munkahelyteremtő, a térség fejlesztését és versenyképességének javítását egyaránt szolgáló program megvalósítását az Európai Unió ötszázmillió forinttal támogatja.
A Coca-Cola a Gazdaságfejlesztési Operatív Program (GOP) 2007-ben meghirdetett, hátrányos helyzetű kistérségek munkahelyteremtését szolgáló pályázatán indult el zalaszentgróti beruházásával. Az ásványvíz-palackozó bővítését és korszerűsítését célzó tervet a magyar kormány és az Európai Unió egyaránt támogatásra érdemesnek találta.
"Örömünkre szolgál, hogy pályázatunk Brüsszel elismerését is kiváltotta, s így a legmagasabb összegű, ötszáz millió forintos támogatást ítélték oda cégünknek. Az uniós hozzájárulás a teljes beruházási költség ötödét teszi ki." - mondta Tarsoly József, a vállalat ügyvezető igazgatója. "A támogatás segítségével olyan technológiai korszerűsítésen alapuló fejlesztést tudunk megvalósítani, ami hozzájárul Magyarország versenyképességének javításához, újabb beszállítói lehetőséget teremt a hazai kis- és középvállalkozásoknak. A beruházás folyamán új gépsor beállításával duplájára növeljük a palackozó kapacitását, a termelési folyamatokat pedig a legkorszerűbb gyártási és környezetvédelmi szempontok figyelembevételével alakítjuk ki." - tette hozzá Tarsoly.
Az első palack NaturAqua természetes ásványvíz 2002 végén gördült le a töltősorról, az akkor 4 milliárd forint zöldmezős beruházásból épült üzemben. A gyárban a legmodernebb technikával felszerelt, európai szinten is korszerűnek számító berendezések működnek.
A NaturAqua ásványvíz hazánk legbiztonságosabb élelmiszerei közé tartozik, az üzem az előírtakon felül rendelkezik az élelmiszerbiztonságra (ISO 22000), a minőségügyi rendszerre (ISO 9001), a környezetirányítási rendszerre (ISO 14001), valamint a munkaegészségügyi és biztonságirányítási rendszerre vonatkozó OHSAS 18001 tanúsítványokkal is rendelkezik.
"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Meghívó (x)
XXVII. közgyűlését tartja az MGYOSZ
Portfolio Gen Z Fest 2025


