Az elkövetkező két évben 2,5 milliárd forintos beruházás segítségével duplájára növeli a NaturAqua ásványvíz-palackozó kapacitását a Coca-Cola Beverages Magyarország Kft. Zalaszentgróton. A munkahelyteremtő, a térség fejlesztését és versenyképességének javítását egyaránt szolgáló program megvalósítását az Európai Unió ötszázmillió forinttal támogatja.
A Coca-Cola a Gazdaságfejlesztési Operatív Program (GOP) 2007-ben meghirdetett, hátrányos helyzetű kistérségek munkahelyteremtését szolgáló pályázatán indult el zalaszentgróti beruházásával. Az ásványvíz-palackozó bővítését és korszerűsítését célzó tervet a magyar kormány és az Európai Unió egyaránt támogatásra érdemesnek találta.
"Örömünkre szolgál, hogy pályázatunk Brüsszel elismerését is kiváltotta, s így a legmagasabb összegű, ötszáz millió forintos támogatást ítélték oda cégünknek. Az uniós hozzájárulás a teljes beruházási költség ötödét teszi ki." - mondta Tarsoly József, a vállalat ügyvezető igazgatója. "A támogatás segítségével olyan technológiai korszerűsítésen alapuló fejlesztést tudunk megvalósítani, ami hozzájárul Magyarország versenyképességének javításához, újabb beszállítói lehetőséget teremt a hazai kis- és középvállalkozásoknak. A beruházás folyamán új gépsor beállításával duplájára növeljük a palackozó kapacitását, a termelési folyamatokat pedig a legkorszerűbb gyártási és környezetvédelmi szempontok figyelembevételével alakítjuk ki." - tette hozzá Tarsoly.
Az első palack NaturAqua természetes ásványvíz 2002 végén gördült le a töltősorról, az akkor 4 milliárd forint zöldmezős beruházásból épült üzemben. A gyárban a legmodernebb technikával felszerelt, európai szinten is korszerűnek számító berendezések működnek.
A NaturAqua ásványvíz hazánk legbiztonságosabb élelmiszerei közé tartozik, az üzem az előírtakon felül rendelkezik az élelmiszerbiztonságra (ISO 22000), a minőségügyi rendszerre (ISO 9001), a környezetirányítási rendszerre (ISO 14001), valamint a munkaegészségügyi és biztonságirányítási rendszerre vonatkozó OHSAS 18001 tanúsítványokkal is rendelkezik.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Juhász Péter lesz Szentgyörgyvölgyi Péter kihívója az V. kerületben
- Világháborús gránátra futott a kombájn Szerencsnél
- Washingtonból hívták telefonon Izraelt
- Az ukrán elnök megölését tervezték lengyel-orosz összefogással
- Ukrajna érdemrenddel tünteti ki Alain Delont
- Máris itt a Kínai Nagydíj - sport a tévében