Bachar Najari, a Zsolnay Porcelánmanufaktúra Zrt. többségi tulajdonosa és vezérigazgatója, váratlan lépésre szánta el magát: kisajátítaná a "Dubai Csoki" jelzőt.
A közelmúltban nyitotta meg szlovákiai első szlovákiai márkaboltját a Hollóházi Porcelán Zrt. Amennyiben a piac sikeres lesz, elképzelhető, hogy más országokba is bevonulnak - írja a Világgazdaság.
Pálfi József, a vállalat vezérigazgatója szerint azért nyitottak új lehetőségek felé, mert a belföldi kereslet drámai mértékben csökkent. Jelenleg a szlovákiaihoz hasonló viszonteladási partnert keresnek Ukrajnában is.
Szlovákiában a komáromi márkabolton kívül az idei év végéig egy 30-40 viszonteladóból álló értékesítési hálózatot terveznek kiépíteni.
A Hollóházi jelenleg termékei közel 10 százalékát exportálja, a legnagyobb partnere a skandináv légitársaság. Az új piacok felfedezése mellett egyébiránt a belföldi kereslet fellendítése érdekében felmerült a Zsolnay manufaktúrával való egyesülés is.
Az együttműködés a Herendire nem terjedne ki, mivel az a manufaktúra a porcelánok luxuskategóriájának számít, a Hollóházi és a Zsolnay pedig azonos osztályt képvisel, és a célpiacuk is majdnem megegyezik.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








