Magyarországi mester franchise-partnert keres a svéd üdvözlőkártyák kereskedelmével foglalkozó hálózat, az Intercard, amely jelenleg 17 európai államban, régiónkban azonban csak Lengyelországban van jelen - írja a Világgazdaság.
Az Intercard Peter Hallström igazgató szerint, a korábban már bevált shop-in-shop koncepciót szeretné hazánkban is alkalmazni, ennek keretében egy már működő üzletben bérelnek helyet a standoknak vagy más kínáló eszközöknek.
A szegmens többi szereplőjével ellentétben az Intercardnál csupán az értékesített mennyiség után kell jogdíjat fizetni. Arról azonban jelenleg még nincs nyilvános információ, hogy a hálózathoz csatlakozóknak kell-e belépési díjat, forgalommal arányos royaltyt, illetve marketing-hozzájárulást fizetniük.
Jelenleg a kiválasztás folyamatában áll a piacra lépés, az első kínálat várhatóan az év elején jelenik majd meg a fővárosi bevásárlóközpontokban.
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








