A kutatás alapján felállított produktivitás-index számszerűen is megmutatja, mennyire dolgoznak hatékonyan a magyar fehérgallérosok.
Jelentős költségemelkedést kellett elkönyvelniük a fürdőknek, a belépők árai azonban nem követték a kiadásokat, átlagosan 20-25 százalékkal drágultak a fürdőjegyek, ennél nagyobb mértékű emelést nem mertek meglépni – árulta el az Infostartnak a Magyar Fürdőszövetség főtitkára.
Miután a klasszikus strandszezon kezdete május 1-je, a nyári iskolai szünetre már minden magyarországi fürdő teljes kapacitással várja a vendégeket. Drágulás idén is van, bár a szükségesnek vélt emelést senki sem tudta vagy akarta meglépni, miután az olyan drasztikus mértékű lett volna, ami a vendégforgalom eséséhez vezethetett volna – mondta a lap megkeresésére Balogh Zoltán, a Magyar Fürdőszövetség főtitkára.
Emlékeztetett, az elmúlt két évben az önkormányzati, illetve többségi önkormányzati tulajdonban lévő gazdasági katonaságoknak, így a magyarországi fürdőüzemeltetők mintegy 95 százalékának jogszabály tiltotta az áremelést. Ez júniusban veszítette hatályát, a fürdők zöme pedig már meg is lépte az áremelést. Ennek mértéke jellemzően 20-25 százalék, de bizonyos jegytípusoknál, szolgáltatásoknál magasabb is lehet
– ismertette a főtitkár, aki szerint ennél magasabb mértékű emelésre lett volna szükség, hiszen például az energiaárak is drasztikusan elszálltak.
Tavalyhoz képest 70 és 200 százalék közötti áremelést kellett elszenvedniük az új áramszerződések miatt – panaszolta. De a vízkezelési anyagok ára sem csökkent, nem beszélve a minimálbér és a garantált bérminimum év elejei emeléséről, amik összességében mindenképp indokolttá tették azt a mértékű drágulást, amit most a fürdővendégek tapasztalhatnak – ismételte meg.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Figyelmeztetés: veszélyes járművek bukkannak fel a hazai utakon
- Kissé kettészakad az ország – ezt tartogatja az időjárás
- Önálló fővárosi listát állít a Momentum – mutatjuk a jelölteket
- Ismét emelkedtek a casco-díjak, az ügyfelek is egyre óvatosabbak
- Kizuhant egy kisgyerek egy emeletes ház ablakából Budapesten
- Magyar győzelemmel avatták fel a vadonatúj Alba Arénát