Az egész éves kuponos akciókon rendkívül sokat veszíthetnek a szállodák - írja a Napi Gazdaság.
Magyarországon mintegy ötven, a Groupon elvén működő kuponos vásárlási szerveződés van. Miután a termékekkel kapcsolatos kereslet egy bizonyos szinten stagnált, a forgalom felpörgetése érdekében egyre több oldalon jelennek meg az utazási, illetve szállásajánlatok.
A problémát az okozza, hogy a magyar szálláshelyek üzemeltetői számottevően kedvezőtlenebb feltételekkel szerződnek, mint Nyugat-Európában. Nálunk nem ritka a 70-80 százalékos kedvezmény, míg az osztrák, német portálokon elérhető lehetőségek esetében gyakoribb a 30-50 százalékos, ráadásul az ottani kuponok esetében jóval kötöttebb a felhasználás is.
A gondot tetézi, hogy a kuponos vendég döntő részben nem is költ többet az adott szálláshelyen: nem vesz igénybe extrákat, még a vacsorához is inkább a boltban vett italát fogyasztja, vagyis más oldalon sem lehet behozni a szobaárkedvezményt - mondta a lapnak Hegedűs Attila, a BDO tanácsadó cég ügyvezető igazgató partnere. A marketingszakember szerint a kuponozással a szakma "elrontotta" az ügyfelet, aki most már követeli a kedvező árakat.
Hamarosan már nem csak a szupergazdagok kiváltsága lesz: ennyibe kerül egy jegy a fapados űrutazásra
A HALO Space tervei szerint 2026-tól kezdődően kereskedelmi repüléseket indít a világűrbe.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Magyarország meglepő területen szerepelt jól a visegrádi országok rangsorában
- Új attrakció nyílik a felújított Corvin áruházban
- Álmatlan éjszakák várnak a gyümölcstermesztőkre
- Elfogadta az új épületenergetikai irányelvet az Európai Parlament és a Tanács - nap hírei
- Az ukrán hírszerzés feje elárulta, mi lehet Kijev célja
- Két hónapja repedten áll az M30-as szikszói szakasza