Évente legalább ezer autóbuszt kellene lecserélni ahhoz, hogy megfiatalodjon a közlekedési közszolgáltatók járműparkja. Ez a magyar buszgyártást is fellendítené -írja a Magyar Nemzet.
A lapnak Vincze-Pap Sándor, a Magyar Buszgyártók Szövetségének elnöke elmondta: a Volán-társaságok átlagosan évi 300-400 buszt vásárolnak, a BKV-nak pedig ezer buszra van sürgősen szüksége ahhoz, hogy megőrizze működőképességét.
Az elnök szerint nem csak a járművek korával van a baj, hanem azzal is, hogy legalább ötvenféle külö9nböző típus -köztük kínai, török buszok- futnak a cégeknél. A magyar gyártók akkor léphetnének fel sikerrel a külföldi konkurenciával szemben, ha a pályázati kiírásokban szerepelne, hogy a járművekben a hazai gyártmányú alkatrészek aránya meghaladja az 50%-ot.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
Megindult az MBH Bank részvények igénylése (x)
A lakossági befektetőket egyszerű folyamat és árkedvezmény is várja a bank részvényigénylésében.
-
Megéri-e a KKV-nak napelembe fektetnie? (x)
Energiaválság és kiszámíthatatlan költségek
-
Szigetüzem egyszerűen: megbízható Pramac megoldások (x)
A stabil energiaellátás ma már nem luxus, hanem alapfeltétel – legyen szó otthonról, vállalkozásról vagy mezőgazdasági telepről.








