Új bírósági eljárás indult a Novo Nordisk és az Eli Lilly ellen, miután több beteg látásvesztést tapasztalt a cégek fogyókúrás gyógyszereinek szedése után.
Az elmúlt napokban többször hallhattunk már a Lapsus$-ról. A dél-amerikai hackercsoport az orosz–ukrán háború alatt lett különösen aktív, feltörte többek között az Nvidiát, a Samsungot, a Vodafone-t és a Microsoftot is. Most az Okta nevű technológiai cég szólalt meg a támadások kapcsán, és állítja, több száz céghez törhetett be a csoport.
A vállalat úgy véli, ügyfelei százait hackelhették meg januárban, ugyanakkor a cég rendszereibe nem jutottak be a támadók. Az Okta az üzleti felhasználók számára kínál olyan technológiát, amivel például a munkahelyi alkalmazásokba való bejelentkezés során erősíthetik meg a személyazonosságukat, írta a The Washington Post.
David Bradbury, a cég biztonsági igazgatója szerint januárban a támadók akár 366 ügyfél rendszeréhez is hozzáférhettek. Az Okta hangsúlyozta, hamarosan tájékoztatja azokat, akiket valóban érintett a támadás. Az ügyfeleknek ugyanakkor semmilyen teendőjük nincs a rendszerük védelme érdekében.
A Lapsus$ a héten tett közzé néhány képernyőfotót a Telegram-csatornáján az Okta rendszeréről, ami arra engedett következtetni, hogy a céget feltörték. Az eddigi vizsgálatok szerint a hackerek öt napig fértek hozzá a rendszerhez. Hogy pontosan milyen adatok szivároghattak ki, azt egyelőre nem tudni, az ominózus terminál ugyanis, amin keresztül a Lapsus$ bejutott a támadáskor, nem töltheti le sem az ügyféladatbázist, és az Okta forráskódjához sem fér hozzá.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








