Egyre elterjedtebb a tengerentúlon, hogy a hírességek vállalkozásokon keresztül veszik meg sokmillió dollárt érő ingatlanjaikat. A sztárok többnyire azért bújnak titkos cégek mögé, hogy a tranzakció elkerülje a sajtó figyelmét. Ugyanakkor nemcsak a színészek és más közemberek burkolóznak névtelenségbe, hanem a sokat bírált pénzügyi vezetők is így próbálják palástolni befektetéseiket.
Ilyen fedőcég a Norman's Nest Trust is. Ez az amerikai cég nem is olyan rég lakásokat vásárolt New York 12. utcájában. A vállalat vezetője Bruce Lagnese. Ő azonban aligha említésre méltó figura, sokkal inkább a cég tulajdonosa, aki nem más, mint a Jóbarátok sorozat sztárja, Jennifer Aniston.
A New York Times írása szerint azonban nemcsak a hírességek választják az anonimitás ezen módját befektetéseiket illetően, hanem a nagy vállalatvezérek, illetve a pénzügyi vezetők is ilyen módon bujkálnak a sajtó hiénái elől.
Ugyanakkor úgy tűnik, hogy a fedőcégek alapítása nemcsak a névtelenségbe burkolózást szolgálja. Egyre elterjedtebb ugyanis, hogy a férjek titokban eladják az ingatlant egy általuk alapított, befektetésre szakosodott cégnek, nehogy az asszony úgymond rátegye a kezét az ingatlanra egy esetleges válás esetén.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Lázár János: nem kis sebet ütött a Fideszen a kegyelmi ügy
- Komoly biztonsági résre derült fény, de nincs mit tenni
- A banki alkalmazott mentett meg egy ügyfelet a csalóktól - videó
- Úgy tűnik, egy nagyhatalomnak sikerül betiltania a dohányzást - világelsők lehetnek
- Újabb részletek az idősek jogosítványáról
- Péntek reggeltől óriási gyorshajtóvadászat kezdődik – itt megtalálja az összes traffipax helyét