A vidéki települések közműszolgáltatói is mind jobban érzékelik a vállalatok és a lakosság gyengülő pénzügyi helyzetét. A cégek kintlévőségei mára nemcsak a lakossági, hanem a vállalati üzletágban is tetemesek - írja a Napi Gazdaság.
A Pécsi Vízmű Zrt. által nyilvántartott lejárt határidejű követelések aránya lassan, de határozottan növekszik. Az elmúlt évi 2,98 %-os aránnyal szemben idén már elérte a 3,34 %-ot, tíz adósból hét lakossági, három vállalati ügyfél.
A kintlévőségek kezelésére több elemből álló programot dolgoztak ki a szolgáltató szakemberei. A hátralékosoknak felkínálják a részletfizetés lehetőségét, valamint az önkormányzattal és a helyi családsegítővel karöltve adósságkezelő csomagot kínálnak.
Létrehoztak egy szociális alapon működő díjtámogatási rendszert, melynek keretében 50 millió forintos alapot különítettek el a rászorultak támogatására. A hátralék jóváírás maximális mértéke 50 %.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








