Munkálatok, melyek nem járnak nagyobb kiadással, csak egy kicsivel több utánajárással: Az ingatlanszakértők lakáseladásnál azt javasolják, hogy ne költsünk feleslegesen a lakásra, mert a felújítások költségei nem fognak megtérülni az eladás során. Azonban vannak olyan munkálatok, amelyek viszonylag alacsony áron, gyorsan elvégezhetők és mindenképp növelik az ingatlan értékét, vagy egyszerűen több vevő jelentkezik a hirdetésünkre (Forrás: ingatlan.net).
Általában az olcsóbb árkategóriájú lakásoknál érdemes számba venni a lehetőségeket, mert ezek azok az ingatlanok, amelyekből a legtöbb van a piacon, és nem mellesleg kialakításuk, állapotuk és áraik nagyjából megegyeznek.
Amit minden lakásnál el kell végezni
"Javasolt a kopott, koszos falak és/vagy tapéta festése" - mondja Valkó Dávid, az Otthon Centrum ingatlanelemzője arra a kérdésünkre, hogy eladás előtt milyen változtatások ajánlottak az ingatlanon. - Nagyon fontos, hogy kerüljük az egyedi színeket, érdemes fehérre, vagy semleges árnyalatokat használni."
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








