Június elsején elindította lakossági gázszolgáltatását a gas.hu, egyhavi gázszámlának megfelelő megtakarítást ígérnek évente az ügyfeleiknek. Eddig 6500-an vették igénybe a cég szolgáltatását, az igazi rohamra az ősszel esedékes gázáremelések és a fűtési szezon beindulását követően számítanak. A jogszabályi változásoknak köszönhetően az eddig ipari fogyasztókat kiszolgáló cég a lakossági gázpiacra is bejelentkezett.
A lakosság ezentúl szabadon választhat gázszolgáltatót magának, mondta Biczók András a cég kereskedelmi és marketing igazgatója a ma tartott sajtótájékoztatón. A gáztörvény módosításával lehetőség nyílt a piaci modellváltásra, az átfogó szabályozás előfeltétele volt a tökéletes működésnek. Az igazgató szerint a köztudatban lévő hagyományos tapasztalatok mellett meg kell ismertetni az emberekkel, hogy van lehetőségük szolgáltatót választani.
Elsőként piacra lépve tapasztalatokat kívánnak gyűjteni a felmerülő problémákról és innovatív eszközökkel megoldást keresni a nyitva maradt kérdésekre. Ettől olyan versenyelőnyre tehetnek szert, ami megerősítheti a piacon betöltött pozíciójukat. A portálon jelenleg 12 percet vesz igénybe a regisztráció, de a szolgáltató váltáshoz jelenleg még kapcsolódó papíralapú ügymenetet is tovább szeretnék redukálni a későbbiekben.
A cég képviselője elmondta, hogy új arculattal jelentek meg a hónapban, a cég gázrózsa-virágra emlékeztető logójával pozitív képet kívánnak kialakítani magukról a fogyasztók körében. A cég az emelések után is meg kívánja tartani árelőnyét, az internetes szerződések mellett alternatív értékesítési csatornákon keresztül a papíralapú szerződéseket is rövidesen bevezetik.
A fogyasztó műszaki értelemben véve nem fog érzékelni semmit a változásból, azonos fűtőértéken ugyanazon a csövön érkezik a gáz, a mérőóra is marad, csak a számlát fogja más küldeni. A cég célkitűzései között szerepel rövidtávon a százezer, középtávon az ötszázezer fogyasztó elérése.
Eldőlni látszik, ez lesz Esterházy Péter egykori otthonával: korábban eladták volna a legendás házat
Az Emőd utcai ingatlant Óbuda önkormányzata vásárolta meg, miután Esterházy fia eladásra hirdette azt.
-
Másokért tenni? A Lidl-nél igazán megéri!
A diszkontlánc ünnepi összefogásra hívja vásárlóit, hogy három partnerszervezetével összefogva támogassa a hátrányos helyzetű gyermekek karácsonyát.
-
Adatvezérelt energiakereskedelem és AI-transzformáció: ezek az Audax Renewables jövőévi célkitűzései
A Pénzcentrum Pap Gabriellát, az energetikai vállalat ügyvezető igazgatóját kérdezte.
-
3,5%-os kamatozású hitellel segíti a tudatos otthontervezést a Fundamenta megújult lakásszámlája (THM: 5,04–5,31%) (x)
Frissítette egyik legnépszerűbb termékét, az Otthontervező Lakásszámlát a Fundamenta, azzal a céllal, hogy még inkább megkönnyítse ügyfelei számára lakáscéljaik elérését.
-
A stílus maga az ember - már karkötővel és gyűrűvel is fizethetnek a Gránit Bank ügyfelei (x)
A Gránit Bank most azon ügyfeleinek, akiknek az ajánlására két további ügyfél számlát nyit a banknál december 19-ig, díjmentesen biztosít digitális fizetésre alkalmas karkötőt.








