Június elsején elindította lakossági gázszolgáltatását a gas.hu, egyhavi gázszámlának megfelelő megtakarítást ígérnek évente az ügyfeleiknek. Eddig 6500-an vették igénybe a cég szolgáltatását, az igazi rohamra az ősszel esedékes gázáremelések és a fűtési szezon beindulását követően számítanak. A jogszabályi változásoknak köszönhetően az eddig ipari fogyasztókat kiszolgáló cég a lakossági gázpiacra is bejelentkezett.
A lakosság ezentúl szabadon választhat gázszolgáltatót magának, mondta Biczók András a cég kereskedelmi és marketing igazgatója a ma tartott sajtótájékoztatón. A gáztörvény módosításával lehetőség nyílt a piaci modellváltásra, az átfogó szabályozás előfeltétele volt a tökéletes működésnek. Az igazgató szerint a köztudatban lévő hagyományos tapasztalatok mellett meg kell ismertetni az emberekkel, hogy van lehetőségük szolgáltatót választani.
Elsőként piacra lépve tapasztalatokat kívánnak gyűjteni a felmerülő problémákról és innovatív eszközökkel megoldást keresni a nyitva maradt kérdésekre. Ettől olyan versenyelőnyre tehetnek szert, ami megerősítheti a piacon betöltött pozíciójukat. A portálon jelenleg 12 percet vesz igénybe a regisztráció, de a szolgáltató váltáshoz jelenleg még kapcsolódó papíralapú ügymenetet is tovább szeretnék redukálni a későbbiekben.
A cég képviselője elmondta, hogy új arculattal jelentek meg a hónapban, a cég gázrózsa-virágra emlékeztető logójával pozitív képet kívánnak kialakítani magukról a fogyasztók körében. A cég az emelések után is meg kívánja tartani árelőnyét, az internetes szerződések mellett alternatív értékesítési csatornákon keresztül a papíralapú szerződéseket is rövidesen bevezetik.
A fogyasztó műszaki értelemben véve nem fog érzékelni semmit a változásból, azonos fűtőértéken ugyanazon a csövön érkezik a gáz, a mérőóra is marad, csak a számlát fogja más küldeni. A cég célkitűzései között szerepel rövidtávon a százezer, középtávon az ötszázezer fogyasztó elérése.
A Brancs a hazai piacon egyedi koncepciójával és célközönségével gyakorlatilag indulása óta aktív résztvevője a startup világnak.
Hivatalosan is elindította befektetési kampányát a Brancs közösségi piactér, amely rekordérdeklődéssel zárta az előregisztrációs kampányát.
Év végén két újabb izgalmas kampány ért el kiemelkedő sikereket a Brancs piacterén.
Most viszont bemutatunk 3 olyan projektet, amikről valószínűleg sokat fogunk még hallani 2023-ban!
-
Videó: bejutottunk a Telekom irányítási központjába: itt biztosítják, hogy viharban is legyen net
A hét minden napján, a nap 24 órájában felügyelik a Telekom teljes hálózatát és összes szolgáltatását.
-
Winelovers Grand: a borkedvelők paradicsoma (x)
A Winelovers Grand az év első borfesztiválja; Április 1-jén a borok kerülnek a középpontba a Corinthia Budapest impozáns termeiben, és ez nem áprilisi tréfa!
-
Menedzserek a társadalomért - Fókuszban a Jövő! konferencia (x)
MENEDZSERSZÖVETSÉG - HATÉKONY VÁLLALATVEZETÉS a sikeres jövőért!
- Akár a BL-ből is kizárhatják a Barcelonát
- Úttörők - Utah állam korlátozza a gyerekek közösségimédia-használatát
- Súlyos hiba a ChatGPT-nél, félhetnek a felhasználók
- A polgármester megmagyarázza a lomb nélküli lombkoronasétányt
- Mielőtt magával is végzett volna, kihívta a rendőrséget
- Lapértesülés: Magyarországot nem hívták meg a demokráciacsúcsra
Fenntartható élelmiszergyártás – Ez a jövő befektetése?
MISKOLC - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!
DEBRECEN - Pörgessük fel együtt a hazai KKV szektort!


