Június elsején elindította lakossági gázszolgáltatását a gas.hu, egyhavi gázszámlának megfelelő megtakarítást ígérnek évente az ügyfeleiknek. Eddig 6500-an vették igénybe a cég szolgáltatását, az igazi rohamra az ősszel esedékes gázáremelések és a fűtési szezon beindulását követően számítanak. A jogszabályi változásoknak köszönhetően az eddig ipari fogyasztókat kiszolgáló cég a lakossági gázpiacra is bejelentkezett.
A lakosság ezentúl szabadon választhat gázszolgáltatót magának, mondta Biczók András a cég kereskedelmi és marketing igazgatója a ma tartott sajtótájékoztatón. A gáztörvény módosításával lehetőség nyílt a piaci modellváltásra, az átfogó szabályozás előfeltétele volt a tökéletes működésnek. Az igazgató szerint a köztudatban lévő hagyományos tapasztalatok mellett meg kell ismertetni az emberekkel, hogy van lehetőségük szolgáltatót választani.
Elsőként piacra lépve tapasztalatokat kívánnak gyűjteni a felmerülő problémákról és innovatív eszközökkel megoldást keresni a nyitva maradt kérdésekre. Ettől olyan versenyelőnyre tehetnek szert, ami megerősítheti a piacon betöltött pozíciójukat. A portálon jelenleg 12 percet vesz igénybe a regisztráció, de a szolgáltató váltáshoz jelenleg még kapcsolódó papíralapú ügymenetet is tovább szeretnék redukálni a későbbiekben.
A cég képviselője elmondta, hogy új arculattal jelentek meg a hónapban, a cég gázrózsa-virágra emlékeztető logójával pozitív képet kívánnak kialakítani magukról a fogyasztók körében. A cég az emelések után is meg kívánja tartani árelőnyét, az internetes szerződések mellett alternatív értékesítési csatornákon keresztül a papíralapú szerződéseket is rövidesen bevezetik.
A fogyasztó műszaki értelemben véve nem fog érzékelni semmit a változásból, azonos fűtőértéken ugyanazon a csövön érkezik a gáz, a mérőóra is marad, csak a számlát fogja más küldeni. A cég célkitűzései között szerepel rövidtávon a százezer, középtávon az ötszázezer fogyasztó elérése.
Hadtörténeti kuriózum lehet az a 120 darab színes, jó minőségben retusált és digitalizált, publikálás előtt álló felvétel, amely 45 év lappangás után került elő.
Az egyik legígéretesebb hazai technológiai startup által most piacra dobott okos gyűrű lehetővé teszi, hogy egyetlen érintéssel bármilyen infót megosszunk magunkról új ismerősünkkel.
Rekord gyorsasággal fogytak el a jegyek arra 400 fősre tervezett, fiataloknak szóló kapcsolatépítő és önfejlesztő rendezvényre, amelynél a szervezők a közösségi finanszírozás modelljével toboroztak.
Az első hazai közösségi piactéren sikeresen célba ért egy mézes kampány, amelyben a vásárlás mellett egy hartai termelő kaptárait is örökbe lehetett fogadni.
-
De'Longhi Rivelia automata kávégép lenyűgözte a piacot a három International Forum Design Awards (IF) Díj elnyerésével (x)
2024. március 1-jén a De’Longhi, a világszerte elismert vezető háztartási termékeket gyártó vállalat, büszkén mutatta be legújabb innovációját, a Rivelia teljesen automata kávégépet.
- Az újságírókat sem kíméli az ukrajnai háború
- BKK: vasárnap kezdődik a fővárosi tavaszi nagytakarítás
- Műszaki információk szivárogtak ki az iPhone 16-ról
- Újabb csalási trükkre figyelmeztet a Telekom
- Szokatlan hiba miatt hívják vissza a Tesla új gyöngyszemét
- Kiderült, hány magyar dolgozik külföldön – és az is, mivel lehetne őket hazacsábítani