Jelentős bővülésre számítanak az építőipar területén 2009-től a szakértők, akik szerint a második nemzeti fejlesztési terv keretében kiosztott európai uniós források kedvező felhasználása új lendületet adhat a hazai építőiparnak - írja a Magyar Hírlap.
Az Építési Vállalkozók Országos Szövetségének elnöke, Tolnay Tibor szerint azonban a következő két évben stagnálás várható, amely főként a kormányzati megrendelések visszaesésére és a gyorsan változó adózási környezetre vezethető vissza. Tolnay Tibor a lakásépítés terén viszont a piac telítődésével és a kedvezmények megszűnésével indokolta a visszaesést.
Így a lakásépítésben leghamarabb 2009-ben, az infrastrukturális fejlesztések esetében pedig 2008 második felében várható újabb fellendülés. Az Euroconstruct konferenciáján elhangzottak szerint hazánkkal ellentétben a kelet-európai régió többi országa jelentős bővülésre számíthat a következő két esztendőben, de a növekedés a nyugat-európai piacot is ismét mozgásba hozhatja.
A piacot jelenleg az írek, a németek, a spanyolok és hollandok húzzák, de a kelet-közép európai régióba tartozó országok, bár alacsony szintről indultak, 10-12 százalékos növekedésük meghaladja az előbb említett országokét.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








