30,8 milliárd forint értékben növekedett a lakosságnak szánt állampapírok állománya márciusban, ami számottevő mennyiség az első negyedéves 45,2 milliárd forintnyi összes növekedésből.
Az Államadósság Kezelő Központ Zrt. adatai szerint márciusban a Kamatozó Kincstárjegyek állományának növekedése volt kiemelkedő, hisz a teljes mennyiség közel 17 milliárd forintnyi többletet mutat az előző havi adathoz képest. Az egy és kétéves Kincstári Takarékjegyek állománya 5,6 milliárd, a közkedvelt inflációkövető Prémium államkötvények lakossági kézben lévő mennyisége 8,2 milliárd forinttal nőtt az év harmadik hónapjában.
Az első negyedéves adatok azt mutatják, hogy kifejezetten a lakosságnak szánt állampapírok állománya 519 milliárd forintra emelkedett. Az első három hónap 45,2 milliárdnyi lakossági állampapír-állomány növekményéből a Kamatozó Kincstárjegyek állománya 25,3 milliárd, az inflációkövető Prémium Magyar Államkötvény 10,3 milliárd, míg az egy és kétéves Kincstári Takarékjegyek együttes állománya 9,6 milliárd forintot tett ki.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








