Washington tömegközlekedési vállalata kétszázezer darab Barack Obama képmásával ellátott utazási kártyát bocsát ki a 44. amerikai elnök beiktatási ünnepségének emlékére. A BKV-gyűjtőjegy tengerentúli elektronikus megfelelője iránt óriási az érdeklődés, a kártya korlátozott számban még elérhető.
A hivatalba lépési ceremónia emlékére kibocsátott kártya két formában érhető el, a 10 dolláros "Obama SmarTrip" a gyűjtők kedvence lehet, a 20 dolláros plasztik vásárlói a vételár felét leutazhatják. Az első színes bőrű amerikai elnök tiszteletére kibocsátott kártya feltölthető és a tömegközlekedésben a normál kártyákhoz hasonlóan használható.

A Home Depot - egy 1500 egységből álló észak-amerikai lakásfelszereléseket árusító üzletlánc - eközben kibocsátotta a "Dr. Martin Luther King, Jr. Dream" vásárlói kártyát, mely az áruházakban és az interneten keresztül egyaránt igényelhető.
Az "Álomkártyával" fizető vásárlók a számla végösszegének 5 %-ával járulnak hozzá a tragikusan elhunyt King emlékének és az azóta is működő, az emberi jogokért harcoló alapítványának otthont adó központ felépítéséhez.
-
Változó karácsonyi kosár: spórolnak a magyarok, de a menüre nem sajnálják
Egy kutatás szerint továbbra is kiemelt fontosságú az ünnep, de sokan szűkebb kerettel gazdálkodnak, visszafogják az ajándékköltést, és a megfizethető meglepetések felé fordulnak.
-
Évente tízmilliárdokat lopnak el a csalók hazai bankszámlákról – Kiderült, ki a legkönnyebb célpont
Becslések szerint 2,6 millió magyar változtatott online vásárlási szokásain, miután átverték vagy csalás célpontja lett, 40%-uk emiatt kevesebbet vásárol a neten.
-
Állatorvosi rendelőből skálázható kkv – így épült fel a Petlegio tőkevonzó modellje
Nándorfi Zoltánt, a Petlegio vezetőjét és Bánfi Zoltánt, az MKIK Tőkealap-kezelő vezérigazgatóját kérdeztük.
-
Zsalutrend: számít a felhasznát anyagokba épített energia (x)
Fókuszban a karbonsemlegességhez hozzájáruló, csekély ökológiai lábnyommal rendelkező és igazolt adatokkal kínált építőanyagok. Ezek között rendhagyó egy 25 éves zsaluinnováció a Mevától.
-
Önálló digitális transzformációs terület a Rossmann-nál (x)
Dedikált csapattal indult el a digitális transzformáció a Rossmann Magyarországnál, az új, önálló területet Fürjes Ádám, a vállalat eddigi webshopvezetője irányítja.
-
A vásárlói élmény és az értékteremtés kéz a kézben jár az Ecofamily üzleteiben (x)
Az elmúlt években látványosan átalakultak a fogyasztói igények: a vásárlók ma már nem csupán termékeket keresnek, hanem olyan márkákat és üzleteket, amelyekkel azonosulni tudnak és amelyek valódi értéket képviselnek.








