Az OTP Garancia Biztosító Zrt. 2007. november 5. és 2007. december 16. között két új befektetési lehetőséget kínál. Az új portfóliók fogadtatása rendkívül kedvezőnek bizonyult, az értékesítési időszak eddig eltelt öt hetében az ügyfelek ugyanis összesen közel 5 milliárd forintot helyeztek el a két konstrukcióban.
A Generáció Életbiztosítás 5 éves tartamú Ázsia II. és 10 éves tartamú Elit egyszeri díjfizetésű portfóliói az OTP Bank fiókjaiban is elérhetőek. A két konstrukcióban közös, hogy szerződéskötéskor azonnali jóváírással indulnak, ami akár a befizetés 2,5, illetve 5%-át is elérheti, az értékesítési időszakban 7%-os éves hozamot garantálnak, tőkegaranciát és életbiztosítási védelmet nyújtanak.
A két termék sikerét több tényező is befolyásolta. A Generáció Életbiztosításhoz választható egyszeri díjfizetésű, tőkegarantált befektetési lehetőségek egyike, a Generáció Ázsia II. - csakúgy, mint az ügyfelek által nagyon kedvezően fogadott "előd", a Generáció Ázsia - ötéves tartamú. Ez a portfólió, ahogy neve is mutatja, a rendkívüli ütemben fejlődő ázsiai részvénypiacokba jelent befektetést. Az Ázsia II. azért kedvező lehetőség, mert akkor is kedvező hozammal kecsegtet, ha tovább növekednek az ázsiai piacok - amire a jövő évi pekingi olimpiára, valamint a 2010. évi sanghaji világkiállításra tekintettel továbbra is nagy az esély -, de a konstrukció speciális befektetési ügyletei révén az ügyfelek védettek lehetnek a tartam során bekövetkező esetleges árfolyamcsökkenéstől is.
A Generáció Elit Portfóliót pedig elsősorban azoknak javasolja az OTP Garancia Biztosító, akik kamatadó-fizetési kötelezettség nélkül szeretnék megtakarításaikat 10 éves tartamra befektetni a világ legnagyobb multinacionális vállalatainak részvényeiből álló portfólióba tőkegarancia mellett, személyi jövedelemadó-kedvezmény lehetőségével.
Az értékesítési időszak eddigi eredményei a konstrukciók népszerűségét bizonyítják: az értékesítés első öt hetében a két portfólióba együttesen közel 5 milliárd forintot helyeztek el az ügyfelek.
NULLA FORINTOS SZÁMLAVEZETÉS? LEHETSÉGES! MEGÉRI VÁLTANI!
Nem csak jól hangzó reklámszöveg ma már az ingyenes számlavezetés. A Pénzcentrum számlacsomag kalkulátorában ugyanis több olyan konstrukciót is találhatunk, amelyek esetében az alapdíj, és a fontosabb szolgáltatások is ingyenesek lehetnek. Nemrég három pénzintézet is komoly akciókat hirdetett, így jelenleg a CIB Bank, a Raiffeisen Bank, valamint az UniCredit Bank konstrukcióival is tízezreket spórolhatnak az ügyfelek. Nézz szét a friss számlacsomagok között, és válts pénzintézetet percek alatt az otthonodból. (x)
Az OTP Garancia Biztosító az elmúlt években már több alkalommal kínált korlátozott ideig elérhető, különböző befektetési stratégiákat követő portfóliókat legnépszerűbb unit-linked termékéhez, a Generáció Életbiztosításhoz. E zárt végű alapokhoz hasonlóan működő eszközalapok a lakossági befektetők számára egyébként nem, vagy nehezen elérhető befektetési lehetőségeket kínálnak magas várható hozammal, tőkegarancia mellett.
Az ügyfelek igényeire és az eddigi sikerekre tekintettel az OTP Garancia Biztosító hasonló konstrukciók értékesítését a jövőben is tervezi.

"Gyakori tévhit, hogy fenntarthatóan élni drága. (...) Pedig a fenntarthatóság sokkal gazdaságosabb" - Hegedűs Kristóf.
Egy fiatal közgazdász házaspár miért dönt úgy, hogy a budapesti életet hátrahagyva a Mátrába költözik, és megment egy 3,2 hektáros, kivágásra ítélt gyümölcsöskertet?
A környezettudatos, fenntartható életmód kialakítása mindannyiunk közös érdeke.
Anita a kislányának keresett használt télikabátot az online piacon, de a hatalmas kínálat ellenére sem találta meg, amit keresett. Így született meg a Ruhacsúszda ötlete.
-
Brutális hiba, ha egy munkáltató csak a fizetéssel akarja megtartani a dolgozóit: ez ma már kevés
Berta Pétert, a WHC Csoport ügyvezetőjét kérdeztük.
-
Közel 170 háztartási és higiéniai termék lesz olcsóbb ezekben az üzletekben
A PENNY Magyarország által bevezetett árcsökkentés a diszkontlánc vegyi áru választékának csaknem felét érinti.
-
A kozmetikai márkák sikere már nem csak a boltok polcain dől el (+Videó)
A Rossmann Beauty Expo-ra idén több mint 5500-an látogattak el.


